![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb onlangs een ingebouwde computer en Vista geïnstalleerd en het werkte prima, tot gisteren toen ik probeerde het aansluiten van mijn oude harde schijven aan de nieuwe computer om te zien of ik kon bergingsverpakkingen iets van hen. Alles was prima voor een van de harde schijven, maar toen ik in mijn andere harde schijf en start de computer opnieuw start, in plaats geladen op de Windows XP dat is geïnstalleerd op deze plaats, en wouldnt laat me op mijn bureaublad uit de harde schijf. Ik probeerde het wijzigen van de opstartvolgorde instellen, maar het nog ging naar XP. Ik heb de harde schijf met XP, maar nu mijn computer vertelt me opnieuw de harde schijf met vista, en gewoon verder gaan dan dat. Ik heb geprobeerd om in de Vista-installatie schijf, denk ik gewoon moest opnieuw Vista, en hij zegt dat het laadt de bestanden echter haar vast bij het laden ding voor Vista, Ik heb het op de hele nacht en zij didnt get overal. Iemand enig idee wat ik kan doen? alle hulp is welkom. Sante, |
|
| |||
| |||
| Citaat:
http://www.bleepingcomputer.com/tuto...torial148.html Heeft u de Vista en XP schijven zowel jumpers als kapitein van een kans? Uw Vista-schijf kan zijn naar de prullenbak verplaatst.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Theres vorm van een probleem, mijn computer doet opstarten vanaf de cd-rom drive, hij doet het automatisch en doesnt zeggen de "druk op een toets te starten vanaf cd", en hij zegt dat het "Windows is het laden van bestanden ..." en wanneer zij denkt de "scherm waarin staat dat Windows wordt geladen" (im citaat uit de link die je stuurde me door de manier ", maar het wordt vast daar, i cant get verleden. In feite, wat vreemd is slechts een minuut geleden was ik haalde beide harde schijven, en ingeschakeld op de computer, en het was in staat om de Vista-schijf perfect, het was fijn (hoewel uiteraard i couldnt get verleden het waar wil je Vista te installeren seeings als er iets wasnt aangesloten) . Wat ook vreemd is wanneer ik naar de bios, maar eigenlijk doet het opsporen van de harde schijf met Vista, maar het houdt me te vertellen opnieuw de harde schijf als ik weer op de computer en proberen te krijgen voor het laden van dat. |
|
| |||
| |||
| ok, heb je het geduld om opnieuw Vista? Als u jumper de XP schijf als kapitein, en Vista als slaaf, kunt u in dat de Vista-schijf. Terzelfder tijd, terwijl in XP, blanco met alle wachtwoorden. Nu swap de jumpering en opstarten vanaf de cd. Je zou nu kunnen opnieuw Vista. Geloof me, als de XP-schijf als slave jumpers, zal het niet opstarten XP, dus ik denk dat is alles wat er gebeurd is. Bovendien is de XP-schijf verschijnt als een nieuwe stationsaanduiding en uw bestanden worden gelezen op voorwaarde dat u blanked het wachtwoord op alle rekeningen.
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kerstmis Troubles. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Gemeenschap Nieuws & Chat | 8 | De 3 januari 2009 07:32 |
| Dvd / cd-rw-station problemen ... Please help! | Hollywood | Drives & Removable Media | 3 | 14 nov 2008 17:36 |
| CD brander problemen | kdarrell | Drives & Removable Media | 3 | 25e sep 2008 15:32 |
| Aol dwz problemen | mrdaveyk | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 2nd Dec 2007 16:39 |
| Laptop problemen | Darkseth | Laptops, Mobiles & PDA's | 4 | 17 okt 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |