![]() |
|
| |||
| |||
| Først og fremmest vil jeg gerne sige tak til alle dem der har hjulpet mig i de sidste par måneder beslutte, hvilke komponenter til at købe til min nye bygge. Alt gik glat, og jeg skriver denne besked på min helt nye maskine! Et par spørgsmål, der stadig har brug for behandling; BIOS anerkender både min HD, men My Computer viser kun et af drevene, er der nogen, der ved, hvorfor dette er? Det andet er min DVD-afspiller er ikke kommet med nogen drivere og er ikke anerkendt på alle af BIOS eller maskinen. Hvad kan jeg gøre for at løse dette? Endnu en gang tak for al den hjælp du fyre har givet! Det gjorde opgaven meget lettere
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt for hdd's forsøge at gå i Disk Manager (kontrol pannel \ admin værktøjer \ computer forvaltning) og se, hvad den siger, at der, kunne det lige være, at din anden hdd does't har en partion indstilles, så der ikke er anerkendt med vinduer, hvis en hdd siger unaccolated for alle de rum, højreklik, og klik på Opret ny partition.
| |||
| |||
| Nice responstid! Thanks, at arbejdet en charme! Nu, hvis blot jeg kunne få bloomin lyd arbejde ... lol
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med hensyn til DVD-drev, kræver ikke nogen tredjeparts drivere, alle drivere er generiske og inkluderet i Windows.
| |||
| |||
| Tak for svaret Phil. Drevet er en Pioneer DVR-215BK 20x DVD ± R. Dens en SATA-drev. Hvordan påvirker dette ting? Tak
|
| |||
| |||
| I så fald kan glemme den sweater, anvender det ikke. Er magt at komme til det drev ... dvs noget belysning op eller kan du åbner bakken? |
|
| |||
| |||
| også højreklikke på min computer og gå ejendomme, derefter hardwarezdevice manager. Find cd-drev der, og prøv at højre klikke på det og klikke opdatere driverne. |
|
| |||
| |||
| Hey gutter tak for svaret. Jeg genstartet min computer her til morgen og dvd-rom synes at være fungerer korrekt nu. Tak for kommentarerne:)
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Toshiba Batteri Anerkendelse Problem | githanis | Laptops, Mobiles & PDA'er | 0 | 31. maj 2009 07:12 |
| Har brug for hjælp med Bios -> CD rom anerkendelse | jimbobway | Drives & flytbare medier | 1 | 13th May 2008 02:38 |
| Kamera anerkendelse problemer | Batmancaver | Digital Imaging & Printere | 2 | 28th Dec 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |