mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

HD og DVD anerkendelse

Reply

Thread Tools
Old 30. maj 2008, 15:39
Donor-Gruppen

Default HD og DVD anerkendelse

Først og fremmest vil jeg gerne sige tak til alle dem der har hjulpet mig i de sidste par måneder beslutte, hvilke komponenter til at købe til min nye bygge. Alt gik glat, og jeg skriver denne besked på min helt nye maskine! Et par spørgsmål, der stadig har brug for behandling;

BIOS anerkender både min HD, men My Computer viser kun et af drevene, er der nogen, der ved, hvorfor dette er?

Det andet er min DVD-afspiller er ikke kommet med nogen drivere og er ikke anerkendt på alle af BIOS eller maskinen. Hvad kan jeg gøre for at løse dette?

Endnu en gang tak for al den hjælp du fyre har givet! Det gjorde opgaven meget lettere
Old 30. maj 2008, 15:44
Donor-Gruppen

godt for hdd's forsøge at gå i Disk Manager (kontrol pannel \ admin værktøjer \ computer forvaltning) og se, hvad den siger, at der, kunne det lige være, at din anden hdd does't har en partion indstilles, så der ikke er anerkendt med vinduer, hvis en hdd siger unaccolated for alle de rum, højreklik, og klik på Opret ny partition.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30. maj 2008, 15:59
Donor-Gruppen

Nice responstid! Thanks, at arbejdet en charme! Nu, hvis blot jeg kunne få bloomin lyd arbejde ... lol
Old 30. maj 2008, 16:19
Donor-Gruppen

Med hensyn til DVD-drev, kræver ikke nogen tredjeparts drivere, alle drivere er generiske og inkluderet i Windows.

Hvis drevet ikke vises i BIOS, skal du kontrollere jumper er indstillet korrekt (forudsat det er IDE) og sørg for, at molex (strøm)-stikket er skubbet i fuldt omfang.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 30. maj 2008, 16:35
Donor-Gruppen

Tak for svaret Phil. Drevet er en Pioneer DVR-215BK 20x DVD ± R. Dens en SATA-drev. Hvordan påvirker dette ting?

Tak
Old 30. maj 2008, 16:44
Donor-Gruppen

I så fald kan glemme den sweater, anvender det ikke.

Er magt at komme til det drev ... dvs noget belysning op eller kan du åbner bakken?
Old 31. maj 2008, 00:05
Donor-Gruppen

også højreklikke på min computer og gå ejendomme, derefter hardwarezdevice manager. Find cd-drev der, og prøv at højre klikke på det og klikke opdatere driverne.
Old 31. maj 2008, 06:17
Donor-Gruppen

Hey gutter tak for svaret. Jeg genstartet min computer her til morgen og dvd-rom synes at være fungerer korrekt nu. Tak for kommentarerne:)

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Toshiba Batteri Anerkendelse Problem githanis Laptops, Mobiles & PDA'er 0 31. maj 2009 07:12
Har brug for hjælp med Bios -> CD rom anerkendelse jimbobway Drives & flytbare medier 1 13th May 2008 02:38
Kamera anerkendelse problemer Batmancaver Digital Imaging & Printere 2 28th Dec 2007 13:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.