vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

HD-ja DVD-tunnustus

Reply

Thread Tools
Old 30. toukokuuta 2008 15:39
Rahoittajien ryhmän

Default HD-ja DVD-tunnustus

Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia niitä, jotka ovat auttaneet minua viime kuukausina päättää, mitä osia ostaa uudet rakentaa. Kaikki sujui ongelmitta ja olen kirjallisesti tämän viestin minun upouusi kone! Pari kysymyksiä on vielä puututtava;

BIOS tunnustaa sekä minun HD: n, mutta Oma tietokone osoittaa vain yksi asemat, ei kukaan tiedä, miksi näin on?

Toiseksi, minun DVD-soitin ei tullut kaikki ajurit ja ei tunnusteta ylipäätään BIOS tai koneen. Miten voin ratkaista tämän?

Kiitos vielä kerran kaikille auttaa te ovat antaneet! Se teki työtä paljon helpompaa
Old 30. toukokuuta 2008 15:44
Rahoittajien ryhmän

myös silloin, hdd: n yrittää mennä Disk Manager (valvonta pannel \ admin tools \ Tietokoneen hallinta) ja katso mitä se sanoo ei, se saattaa vain olla, että muut hdd does't on partion asettaa niin ei tunnusteta joissa on ikkunoita, jos yksi hdd sanoo unaccolated kaikille tilaa, oikealle napsauttamalla, ja napsauta luoda uuden osion.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30. toukokuuta 2008 15:59
Rahoittajien ryhmän

Nizzan vasteaika! Kiitos, että työskennellyt hurmata! Nyt jos vain saisin bloomin äänen työtä ... lol
Old 30. toukokuuta 2008 16:19
Rahoittajien ryhmän

Kuten DVD-asemaan, se ei edellytä kolmannen osapuolen ajurit, kaikki kuljettajat ovat yleisiä, ja ne sisällytetään Windows.

Jos asema ei näy vuonna bios, tarkista jumpperi on asetettu oikein (jos se on IDE) ja varmista, että Molex (teho)-liitin työnnetään täysin.

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 30. toukokuuta 2008 16:35
Rahoittajien ryhmän

Kiitos vastauksesta Phil. Pyrkimys on Pioneer DVR-215BK 20x DVD ± R. Se on SATA-asemaan. Miten tämä vaikuttaa asioihin?

Kiitos
Old 30. toukokuuta 2008 16:44
Rahoittajien ryhmän

Tässä tapauksessa unohtaa hyppääjä, sitä ei sovelleta.

On valtaa päästä siihen asemaan ... eli mitään valaistusta ylös-tai voit avata lokero?
Old 31. toukokuuta 2008 00:05
Rahoittajien ryhmän

myös oikeus napsauta Oma tietokone ja mene ominaisuudet, sitten hardwarezdevice johtaja. Etsi CD-asemaan, ja yrittää oikeus klikkaamalla sitä ja napsauttamalla päivittää ajureita.
Old 31. toukokuuta 2008 06:17
Rahoittajien ryhmän

Hei kaverit Kiitos vastauksesta. I-KIRJAIN restarted minun tietokone tänä aamuna ja DVD-rom tuntuu toimivan nyt. Kiitos kommenteista:)

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Toshiba Battery Tunnustamisesta Problem githanis Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 0 31. toukokuuta 2009 07:12
Tarvitsetko apua Bios -> CD-rom tunnustamista jimbobway Drives & Removable Media 1 13th Jun 2008 02:38
Kamera tunnustamisen ongelmia Batmancaver Digital Imaging & Tulostimet 2 28 Dec 2007 13:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.