![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia niitä, jotka ovat auttaneet minua viime kuukausina päättää, mitä osia ostaa uudet rakentaa. Kaikki sujui ongelmitta ja olen kirjallisesti tämän viestin minun upouusi kone! Pari kysymyksiä on vielä puututtava; BIOS tunnustaa sekä minun HD: n, mutta Oma tietokone osoittaa vain yksi asemat, ei kukaan tiedä, miksi näin on? Toiseksi, minun DVD-soitin ei tullut kaikki ajurit ja ei tunnusteta ylipäätään BIOS tai koneen. Miten voin ratkaista tämän? Kiitos vielä kerran kaikille auttaa te ovat antaneet! Se teki työtä paljon helpompaa
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| myös silloin, hdd: n yrittää mennä Disk Manager (valvonta pannel \ admin tools \ Tietokoneen hallinta) ja katso mitä se sanoo ei, se saattaa vain olla, että muut hdd does't on partion asettaa niin ei tunnusteta joissa on ikkunoita, jos yksi hdd sanoo unaccolated kaikille tilaa, oikealle napsauttamalla, ja napsauta luoda uuden osion.
| |||
| |||
| Nizzan vasteaika! Kiitos, että työskennellyt hurmata! Nyt jos vain saisin bloomin äänen työtä ... lol
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuten DVD-asemaan, se ei edellytä kolmannen osapuolen ajurit, kaikki kuljettajat ovat yleisiä, ja ne sisällytetään Windows.
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta Phil. Pyrkimys on Pioneer DVR-215BK 20x DVD ± R. Se on SATA-asemaan. Miten tämä vaikuttaa asioihin? Kiitos
|
| |||
| |||
| Tässä tapauksessa unohtaa hyppääjä, sitä ei sovelleta. On valtaa päästä siihen asemaan ... eli mitään valaistusta ylös-tai voit avata lokero? |
|
| |||
| |||
| myös oikeus napsauta Oma tietokone ja mene ominaisuudet, sitten hardwarezdevice johtaja. Etsi CD-asemaan, ja yrittää oikeus klikkaamalla sitä ja napsauttamalla päivittää ajureita. |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit Kiitos vastauksesta. I-KIRJAIN restarted minun tietokone tänä aamuna ja DVD-rom tuntuu toimivan nyt. Kiitos kommenteista:)
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Toshiba Battery Tunnustamisesta Problem | githanis | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 0 | 31. toukokuuta 2009 07:12 |
| Tarvitsetko apua Bios -> CD-rom tunnustamista | jimbobway | Drives & Removable Media | 1 | 13th Jun 2008 02:38 |
| Kamera tunnustamisen ongelmia | Batmancaver | Digital Imaging & Tulostimet | 2 | 28 Dec 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |