![]() |
|
| |||
| |||
| Allereerst wil ik mijn dank uitspreken aan allen die mij geholpen hebben de afgelopen maanden beslissen wat onderdelen te kopen voor mijn nieuwe bouwen. Alles liep soepel en ik ben het schrijven van dit bericht op mijn gloednieuwe machine! Een paar punten nog moeten worden aangepakt; BIOS erkent zowel mijn HD's, maar mijn computer toont alleen een van de schijven, doet iemand weten waarom dit is? Ten tweede, mijn dvd-speler kwam niet met alle drivers en is niet opgenomen in alle door het BIOS of de machine. Wat kan ik doen om een oplossing voor dit? Nogmaals bedankt voor alle hulp die jullie hebben! Het maakte het werk een stuk gemakkelijker
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| goed voor de hdd's proberen te gaan op schijf manager (controle pannel \ admin tools \ computer) en zie wat het zegt dat er, is het misschien gewoon zijn dat je andere hdd does't hebben een partitie zodanig niet wordt erkend met vensters, als een hdd zegt unaccolated voor de ruimte, klik met de rechtermuisknop en klik op nieuwe partitie.
| |||
| |||
| Nice responstijd! Bedankt, dat werkte een charme! Nu al was het alleen maar kon ik krijg de bloomin goed te werken ... lol
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als voor het dvd-station, wil niet zeggen dat een derde partij bestuurders, alle stuurprogramma's zijn generieke en opgenomen in Windows.
Als de drive niet wordt weergegeven in de bios, check de jumper is ingesteld (in de veronderstelling dat de IDE) en zorg ervoor dat de Molex (macht) connector wordt geduwd in volledig. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het antwoord Phil. De drive is een Pioneer DVR-215BK 20x DVD ± R. Het is een SATA schijf. Hoe beïnvloeden deze dingen? Bedankt
|
| |||
| |||
| In dat geval, vergeet de jumper, is niet van toepassing is. Is de macht om naar het station ... dwz iets oplicht of kan u de lade? |
|
| |||
| |||
| ook met de rechtermuisknop klikken op mijn computer en ga eigenschappen, dan hardwarezdevice manager. Vind de cd-rom-station, en probeert rechts te klikken en te klikken op Stuurprogramma bijwerken. |
|
| |||
| |||
| He jongens bedankt voor het antwoord. Ik herstart mijn computer vanochtend en de dvd-rom lijkt goed werkt nu. Bedankt voor de reacties:)