mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

HD og DVD anerkjennelse

Reply

Thread Tools
Old 30 mai 2008, 15:39
Donor Group

Default HD og DVD anerkjennelse

Først av alt la meg si takk til alle som har hjulpet meg i løpet av de siste månedene bestemme hvilke komponenter til å kjøpe for min nye. Alt gikk greit og jeg skriver denne meldingen på min splitter nye maskin! Et par spørsmål fremdeles må ta;

BIOS anerkjenner både min HD's men Min datamaskin viser bare en av stasjonene, does noen vite hvorfor dette er?

Deretter min DVD-spilleren kom ikke med noen drivere og ikke anerkjent på alle av BIOS eller maskinen. Hva kan jeg gjøre for å løse dette?

Takk for all den hjelpen dere har gitt! Det gjorde jobben mye enklere
Old 30 mai 2008, 15:44
Donor Group

godt for harddisker prøver å gå inn i Disk Manager (kontroll pannel \ admin tools \ Datamaskinbehandling), og se hva det står der, det kan være at andre HDD does't har partion satt slik er ikke anerkjent med vinduer, hvis en HDD sier unaccolated for alle mellomrom, høyreklikk, og klikk på Opprett ny partisjon.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30 mai 2008, 15:59
Donor Group

Nice responstid! Takk at arbeidet sjarm! Hvis jeg bare kunne få bloomin lyd skal fungere ... lol
Old 30 mai 2008, 16:19
Donor Group

Som for DVD-stasjonen, det krever ikke noen tredjeparts drivere, alle drivere er generisk og inkludert i Windows.

Hvis stasjonen ikke vises i bios, sjekk jumperen er satt riktig (antar det er IDE) og kontrollerer at Molex (strøm) kontakten er skjøvet i fullt.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 30 mai 2008, 16:35
Donor Group

Takk for svaret Phil. Stasjonen er en Pioneer DVR-215BK 20x DVD ± R. Dette er en SATA harddisk. Hvordan påvirker dette ting?

Takk
Old 30 mai 2008, 16:44
Donor Group

Da glemmer jumperen, det gjelder ikke.

Er makt komme til stasjonen ... dvs. noe lys opp eller kan du åpner skuffen?
Old 31 mai 2008, 00:05
Donor Group

også høyreklikke på min datamaskin og gå egenskaper, deretter hardwarezdevice manager. Finn CD-stasjonen der, og prøv høyreklikke og klikke oppdatere driverne.
Old 31 mai 2008, 06:17
Donor Group

Hei folkens takk for svaret. JEG restarted meg computer denne morgenen og DVD-ROM synes å være fungerer nå. Takk for kommentarene:)

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Toshiba Batteri Recognition Problem githanis Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 0 31 mai 2009 07:12
Trenger du hjelp med BIOS -> CD ROM anerkjennelse jimbobway Drivere og flyttbare medier 1 13 juni 2008 02:38
Kamera anerkjennelse problemer Batmancaver Digital Imaging & Skrivere 2 28 desember 2007 13:47
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.