![]() |
|
| |||
| |||
| Først av alt la meg si takk til alle som har hjulpet meg i løpet av de siste månedene bestemme hvilke komponenter til å kjøpe for min nye. Alt gikk greit og jeg skriver denne meldingen på min splitter nye maskin! Et par spørsmål fremdeles må ta; BIOS anerkjenner både min HD's men Min datamaskin viser bare en av stasjonene, does noen vite hvorfor dette er? Deretter min DVD-spilleren kom ikke med noen drivere og ikke anerkjent på alle av BIOS eller maskinen. Hva kan jeg gjøre for å løse dette? Takk for all den hjelpen dere har gitt! Det gjorde jobben mye enklere
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| godt for harddisker prøver å gå inn i Disk Manager (kontroll pannel \ admin tools \ Datamaskinbehandling), og se hva det står der, det kan være at andre HDD does't har partion satt slik er ikke anerkjent med vinduer, hvis en HDD sier unaccolated for alle mellomrom, høyreklikk, og klikk på Opprett ny partisjon.
| |||
| |||
| Nice responstid! Takk at arbeidet sjarm! Hvis jeg bare kunne få bloomin lyd skal fungere ... lol
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som for DVD-stasjonen, det krever ikke noen tredjeparts drivere, alle drivere er generisk og inkludert i Windows.
| |||
| |||
| Takk for svaret Phil. Stasjonen er en Pioneer DVR-215BK 20x DVD ± R. Dette er en SATA harddisk. Hvordan påvirker dette ting? Takk
|
| |||
| |||
| Da glemmer jumperen, det gjelder ikke. Er makt komme til stasjonen ... dvs. noe lys opp eller kan du åpner skuffen? |
|
| |||
| |||
| også høyreklikke på min datamaskin og gå egenskaper, deretter hardwarezdevice manager. Finn CD-stasjonen der, og prøv høyreklikke og klikke oppdatere driverne. |
|
| |||
| |||
| Hei folkens takk for svaret. JEG restarted meg computer denne morgenen og DVD-ROM synes å være fungerer nå. Takk for kommentarene:)
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Toshiba Batteri Recognition Problem | githanis | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 0 | 31 mai 2009 07:12 |
| Trenger du hjelp med BIOS -> CD ROM anerkjennelse | jimbobway | Drivere og flyttbare medier | 1 | 13 juni 2008 02:38 |
| Kamera anerkjennelse problemer | Batmancaver | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 28 desember 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |