![]() |
|
| |||
| |||
| Hey folk! Bare at bygge en ny computer til min ven, ikke meget godt, ikke noget særligt, men fik et problem. Jeg har stillet en gammel Maxtor 500GB SATA HDD i stedet for ham, men ikke helt sikker på, hvilken tilstand for at indstille det i BIOS. Når jeg bygget min computer, jeg gjorde ikke virkelig være meget opmærksomme på dette og jeg netop forladt det i Native Mode. Jeg kunne bare gøre det samme for hans computer så godt, men bare af nysgerrighed hvad gør de forskellige transportformer betyde? Jeg har søgt på nettet lidt, men ikke noget egentligt svar. Kan nogen venligst fortælle mig, hvad hver enkelt betyder? Mange tak til any1 som svar! |
|
| |||
| |||
| godt RAID er, når du har 2 eller flere harddiske, så du dont nødt til at overveje det. im ikke sikker, men arv synes at være for gamle harddiske, der bruger en IDE-interface. native mode er et andet navn til 'kompatibilitet mode ", som bruges sammen med crappy og / eller gamle chipsets osv. Hope that helps! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Native resolution's Off Screen | Razer | Grafikkort & Monitors | 2 | 26 oktober 2009 04:27 |
| Fejlsikret tilstand af opløsning rækkevidde, men normal tilstand er fint ... | Count Jackula | Windows-operativsystemer | 5 | 25 marts 2008 11:18 |
| Raid Mode | Elias | CPU, bundkort og RAM | 4 | 12 januar 2008 10:02 |
| Er Samsung 2232BW støtte 75Hz på native resolution | markjayne | Grafikkort & Monitors | 3 | 9 januar 2008 02:11 |
| Trådløs hjælp - arv | bjergracer mand | Networking, Modemer & VoIP | 2 | 31 december 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |