![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ihmiset! Just rakentaa uuden tietokoneen ystäväni ole kovin hyvä, ei mitään erikoista, mutta sai ongelma. Olen esittänyt vanha Maxtor 500GB SATA HDD: lle, että hän ei ole aivan varma, mikä tila asettaa se BIOS. Kun rakennettu minun tietokone i didnt todellakin kiinnitettävä paljon huomiota tähän ja olen juuri se Native Mode. Voin vain tehdä samoin hänen tietokoneensa samoin vaan uteliaisuudesta mitä eri liikennemuotojen tarkoittaa? Olen etsinyt Webissä hieman, mutta mitään todellista vastausta. Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, mitä kukin tarkoittaa? Monet kiitokset any1 jotka vastauksista! |
|
| |||
| |||
| hyvin RAID on, kun on 2 tai enemmän kovalevyt joten dont on harkittava tätä. im ole aivan varma, mutta perintö näyttää olevan vanhojen kovalevyjen käyttää IDE interface. native tila on toinen nimi "compatibility mode", jossa käytetään kehno ja / tai vanha piirisarjoja jne. toivon, että auttaa! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Natiivi resoluutio on näytön sammuttaminen | Razer | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 26 lokakuu 2009 04:27 |
| Vikasietotilassa ulos päätöslauselma erilaisia, mutta normaalissa tilassa on hyvä ... | Count Jackula | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 25th Mar 2008 11:18 |
| Raid Mode | Elijah | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 12. Jan 2008 10:02 |
| Onko Samsung 2232BW tukea 75 Hz klo native päätöslauselma | markjayne | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 9. Jan 2008 02:11 |
| Langaton ExtraFilm - legacy | vuoristo mies | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 2 | 31. Joulukuu 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |