![]() |
|
| |||
| |||
| Hey people! Bare å bygge en ny maskin for min venn, ikke veldig bra, ingenting spesielt men fikk et problem. Jeg har satt en gammel Maxtor 500GB SATA HDD i for ham, men ikke helt sikker på hvilken modus for å sette den i BIOS. Da jeg bygde min maskin jeg gjorde virkelig betale mye oppmerksomhet til dette og jeg bare gikk det i native mode. Jeg kunne bare gjøre det samme for datamaskinen hans også, men bare ut av nysgjerrighet, hva betyr de forskjellige modusene? Jeg har søkt på nettet litt, men ingen ekte svar. Kan noen vennligst fortelle meg hva de betyr? Mange takk til any1 hvem svar! |
|
| |||
| |||
| Brønnen RAID er når du har 2 eller flere harddisker, så du trenger ikke å vurdere det. im ikke så sikker på, men arv synes å bli for gamle harddisker som bruker en IDE-grensesnitt. native mode er et annet navn for "kompatibilitetsmodus" som brukes med crappy og / eller gamle brikkesett osv. håp som hjelper! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Native Resolution's Off Screen | Razer | Kabinetter & Skjermer | 2 | 26 oktober 2009 04:27 |
| Sikkermodus ut oppløsning rekkevidde, men normal modus er fin ... | Count Jackula | Windows-operativsystemer | 5 | 25 mars 2008 11:18 |
| Raid Mode | Elias | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 12 januar 2008 10:02 |
| Har Samsung 2232BW støtter 75Hz til native oppløsning | markjayne | Kabinetter & Skjermer | 3 | 9 januar 2008 02:11 |
| Trådløst hjelp - testamentarisk gave | mountain mann | Nettverk, modem og VoIP | 2 | 31 desember 2007 05:26 |
| Thread Tools | |
| |