![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen toivonut joku voi auttaa minua vanha tietokone (Dell L433c), joka antoi minulle pari kuukautta sitten. Se toimii hyvin, kunnes päätti muuttaa 20G HD, että se tuli varten 40 grammaa HD ja asentaa uuden version XP; I osion asemakirjain käyttäen FAT32, ole varma, jos se tekee eron. Kuitenkin, että n, kun kaikki omat ongelmat alkoivat. Pc tapana käynnisty, se antaa minulle virheilmoituksen "asentaa bootable media tai Ei HDD löytyi" Se käyttää sanoa "Pri päällikön asemaan ei löydy", mutta en näe sitä enää. Olen kokeillut uudelleen asentamista vanhan aseman, mutta se ei käynnisty joko. Olen sitten molemmat asemat toisessa kpl ja se ei toimi, minulla on sama viesti "NO HDD" Molemmat että kiintolevyt toimivat hienosti, he olivat skannata virusten ja molemmat tuli puhdas. Juuri nyt olen enemmän huolestunut kuvaa, että olen ollut levyn sijasta pc itse. Olen ohjelman hakea tiedostoja, jos voin saada sen käynnistyksen. Olen käynyt läpi kaikki pöytäkirjat. Olen tarkistanut kaikki johdot ja jopa muuttaa niitä, olen reconfigure bios ja mikään ei auta. Joku toinen foorumi ehdotti ladata ohjaimet IDE / SATA ja emolevy, mutta se on vanha ja on vaikea löytää. Löysin joitakin ajureita, mutta en ole varma, jos ne ovat oikeita. En ymmärrä, miksi 20G HD ei käynnisty toiseen järjestelmään, kun se toimii hyvin, kun olen muuttanut sitä. Se pitäisi käynnistyä toiseen järjestelmään käynnissä XP, mutta se ei ole! Tein jotain tämän kiintolevyn, joka on Messing jopa kaikissa järjestelmissä esitin sen sisään Seuraavassa on luettelo kaikesta olen tehnyt; 1 ... Vaihda IDE-kaapelit ja varmistaa sen yhteyden, jos se olettaa, että. 2 ... Made varma, että kaikki asetukset ovat oikein, myös boot sekvenssejä (kaikki tilaukset) 3 ... Olen asettaa bios on oletusasetus ja kaikki muut asetukset sekä (auto) 4 ... Olen yrittänyt lastaus raid asemia ja IDE-ajurit, kun asennat uuden version XP 5 ... Olen yrittänyt käynnistää kanssa CDROM ja levykkeelle. 6 ... Olen käyttää erilaisia käynnistysrompuissa kuten The Ultimate boot disk (UBCD) ja bootdisk.com 7 ... Olen yrittänyt asennettaessa Windows 98, 2000, ME ja XP 8 ... Olen yrittänyt saattamisesta HD puserot eri tehtävissä, olen myös yrittänyt mitään puserot 9 ... Olen kokeillut eri HD: n ja ei käynnistetään tämän järjestelmän OHJE ... PLEASE, kukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Thanks in advance Menzina |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa siltä, että aluksella ide Controller-emolevyn on päättänyt AWOL, olen havainnut jotain simular tämän kanssa vanhaa järjestelmää olin pelaa noin kanssa ja se on aiheutunut, kun syötimme yksi kiintolevy sisään emolevy ja oli liitetty nauha-kaapeli väärin päin ja se Puhalsimme ide valvojan ja kiintolevy valvoja.
| |||
| |||
| Quote:
Onko se edes kiinnitettävä? Kiitos, että vastasit ........ |
|
| |||
| |||
| Tein sen korjaamiseen, käytti ide pci-kortin ja uusi kovalevy |
|
| |||
| |||
| Toinen asia, miksi sinä käytät FAT32, että on vanha tekniikka, NTFS on paljon parempi, jos et ole kaksikäyttötuotteita käynnistämistä 98/Me, FAT32 on ainoa vaihtoehto. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Kun olen yrittänyt asentaa uuden version XP ja tarvitaan muodossa asemaan, se ei ollut exceptling tavalliseen tapaan niin olen yrittänyt sitä FAT ja sitä kautta, mutta se kaatui, ja se ei ole toiminut sen jälkeen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Jsdvwsdk.dll ei löydy vain IE8 | Pamela | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 5th Jun 2009 23:52 |
| DNS-virhe - Server ei löydy | cousinjack | Web-selaimet ja FTP Clients | 5 | 17. Joulukuu 2008 14:10 |
| CD-ROM-asema ei löydy | ritzraff | Drives & Removable Media | 11 | 10. Jul 2008 16:53 |
| Palvelin ei ole löytynyt | needhelp | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 17 | 15. Huhtikuu 2008 18:40 |
| Lost and Found | alex | Off Topic Discussion | 1 | 22. Jul 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |