mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

HDD niet gevonden

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2007, 12:54
Nieuw Lid Fractie

Default HDD niet gevonden

Hallo,
Ik hoop dat iemand me kan helpen met een oude PC (Dell L433c) dat gaf mij een paar maanden geleden. Het werkte prima totdat ik besloten om de HD-20G dat het kwam met, voor een 40g HD en installeer een nieuw exemplaar van XP; ik de schijf met behulp van FAT32, niet zeker of het verschil maakt. Echter, dat is bij al mijn problemen begonnen.

De pct wont boot, het geeft me een foutmelding die zegt 'het installeren van een opstartbare media of Nee HDD gevonden' Het gebruik om te zeggen 'Pri master drive niet gevonden', maar ik zie niet in het meer. Ik probeerde opnieuw installeren van de oude schijf, maar niet opstarten ofwel. Vervolgens heb ik beide schijven in een andere pc en het werkt niet, krijg ik dezelfde boodschap 'NO HDD "

Zowel van de harde schijven werken prima, ze scannen op virussen en beide kwamen schoon. Op dit moment ben ik meer bezorgd over de bestanden die ik had op de schijf in plaats van de pc zelf. Ik heb een programma op te halen als ik de bestanden kunt het op te starten. Ik heb door alle protocollen. Ik heb alle kabels gecontroleerd en zelfs veranderde ze, ik heb opnieuw bios en niets werkt.

Iemand in een ander forum stelde het downloaden van de drivers voor de IDE / SATA en het moederbord, maar het is een oud systeem en het is moeilijk te vinden. Ik vond dat sommige drivers maar ik weet niet zeker of ze de juiste zijn. Ik begrijp niet waarom de 20G HD zal niet starten in een ander systeem als het werkt prima als ik veranderd. Het moet opstarten in een ander systeem draait XP, maar het niet! Ik heb iets bij deze harde schijf is dat Messing up elk systeem heb ik het inch

Hier is een lijst van alles wat ik heb gedaan;
1 ... Verander de IDE kabels en heeft ervoor gezorgd dat het aansluiten waar het stel is.
2 ... Made of alle instellingen correct zijn, inclusief boot sequenties (alle bestellingen)
3 ... Ik heb de bios op standaard instelling en alle andere instellingen en (auto)
4 ... Ik heb geprobeerd laden RAID-drives en IDE drivers bij de installatie van verse kopie van XP
5 ... Ik heb geprobeerd op te starten met cd-rom en floppy.
6 ... Ik gebruik verschillende opstartdiskettes zoals The Ultimate boot disk (UBCD) en uit bootdisk.com
7 ... Ik heb geprobeerd de installatie van Windows 98, 2000, ME en XP
8 ... Ik heb geprobeerd de plaatsing van de HD-jumpers in verschillende posities, Ik heb ook geprobeerd geen jumpers
9 ... Ik heb geprobeerd met verschillende HD's en niemand zal opstarten met dit systeem

HELP ... PLEASE, ANYONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thanks in advance
Menzina
Old 27 december 2007, 11:27
Donor Groep

Klinkt als het aan boord van IDE-controller op het moederbord heeft besloten AWOL, ik heb ondervonden iets simular om dit met een ouder systeem was ik te spelen met en het werd veroorzaakt toen ik een harde schijf aangesloten op een moederbord en had gevoegd het lint kabel de verkeerde kant op ronde en blies de IDE-controller en de harddisk-controller is.

Mijn Systeem: --

Processor (s):
2.4Ghz Intel Core 2 Quad
Moederbord:
ACER EG31M
RAM Geheugen:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Sound Card:
Realtek High Definition Boordsystemen
Hard Drive (s):
500GB + 250GB + 180gb SATA 2
Optische Drive (s):
DVD-RW + DVD
Case / PSU:
Merkloze zaak en PSU @ 500 watt
Koeling:
MATERIEEL
Netwerk / Internet:
Realtek PCI-E gigabite netwerkkaart
Monitor (s):
19 "LCD en 15 inch LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 27 december 2007, 12:33
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zerocool View Post
Klinkt als het aan boord van IDE-controller op het moederbord heeft besloten AWOL, ik heb ondervonden iets simular om dit met een ouder systeem was ik te spelen met en het werd veroorzaakt toen ik een harde schijf aangesloten op een moederbord en had gevoegd het lint kabel de verkeerde kant op ronde en blies de IDE-controller en de harddisk-controller is.
Heb je ooit fix it?
Is het zelfs fixable?

Bedankt voor het reageren ........
Old 28 december 2007, 03:40
Donor Groep

Ik heb het repareren, gebruikt een IDE PCI-kaart en een nieuwe harde schijf
Old 29 december 2007, 15:43
Lid Fractie

Nog een ding, waarom gebruikt u FAT32, dat is oude technologie, NTFS is veel beter, tenzij u dual booting met 98/Me, FAT32 is de enige optie.
Old 30 december 2007, 17:26
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axegrinder View Post
Nog een ding, waarom gebruikt u FAT32, dat is oude technologie, NTFS is veel beter, tenzij u dual booting met 98/Me, FAT32 is de enige optie.

Toen ik probeerde om een nieuw exemplaar van XP en nodig om het station, was het niet exceptling de normale manier, dus ik probeerde het met vet en toen door, maar dan is neergestort en het heeft niet gewerkt aangezien.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Jsdvwsdk.dll kan niet alleen gevonden worden in IE8 Pamela Web Browsers & FTP Clients 0 De 5 juni 2009 23:52
DNS Error - Server kan niet worden gevonden cousinjack Web Browsers & FTP Clients 5 17 dec 2008 14:10
CD-ROM Drive Not Found ritzraff Drives & Removable Media 11 De 10 juli 2008 16:53
Server niet gevonden needhelp Netwerken, modems & VoIP 17 15 apr 2008 18:40
Gevonden voorwerpen linasita Off Topic Discussie 1 22 jul 2007 09:53
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.