mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Hdd Problem

Reply

Thread Tools
Old 2 April 2008, 16:45
Medlem Gruppen

Default Hdd Problem

Ok jeg har en 250 GB Samsung harddisk, der allerede er installeret på min PC virker fint, i en SATA2 havn, derefter gik jeg til installeret en Maxtor 80 GB harddisk, ive prøvet alle de forskellige pin indstillinger, ive prøvet at skifte ledninger og det skønt wont show up i min computer, men den bios og enheden krybbe siger det exicts, jeg i øjeblikket har lige ændret det til en SATA-port, var det i satanisk 2, men endnu er intet ændret, kan nogen hjælpe mig?

Kadejd
Old 2 April 2008, 17:27
Donor-Gruppen

Default Hdd Problem

Har du kigget i Kontrolpanel Administrative Tools Diskhåndtering til at finde ud af, hvad der er sket?

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 2 April 2008, 18:28
Medlem Gruppen

Default Hdd Problem

Faktisk har jeg aldrig prøvet, at det virkede:), mange tak:)

Kadejd
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Gateway boot op problem - nr. TPM eller TPM har problemet rajank Laptops, Mobiles & PDA'er 0 17th May 2009 22:35
Er dette en internetudbyder eller en router problem (måske endda et modem problem?) amyreaney Networking, Modemer & VoIP 0 10. jun 2009 17:24
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.