![]() |
|
| |||
| |||
| hej jeg har en 160 GB Maxtor drev, og når jeg starter comp med den være tilsluttet det ser ud til at korte den comp ud, også selv om jeg tillade comp til at køre så forbinde den hd senere vil kortvarigt COMP ud, nogen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad betyder "Når jeg starter comp med den være tilsluttet det ser ud til at korte den comp out" se ud?
| |||
| |||
| Har du prøvet det i en anden pc? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du sikker på at jumperen er indstillet korrekt ..... hvis du har 2 Masters på den ene kanal (forudsat IDE), kan dette medføre probs og pc opfører sig underligt ..... ikke finde nogen drev / ikke starte op osv. ...... er dette, hvad du mener med "shorting out"
| |||
| |||
| hej det er en SATA-drev, jeg har to af samme drev den anden er ok, men denne her, når jeg sætter det i alt slukker alle de fans stop osv., |
|
| |||
| |||
| Er det den samme boks som i dine andre indlæg? |
|
| |||
| |||
| ja |
|
| |||
| |||
| Og hvad betyder "når jeg starter comp med den være tilsluttet det ser ud til at korte den comp out" se ud? Det er et reelt spørgsmål, jeg forsøger at få et billede af, hvad der sker, snarere end hvordan man fortolker det. |
|
| |||
| |||
| ok med hdd tilsluttede jeg slå comp om, at fans flytte omkring 2 grader, som om de har haft en kort burst af energi, så sker der ingenting, og det grønne lys på forsiden af comp bliver på contunuosly |
|
| |||
| |||
| Er det inden for garantiperioden, dette drev? Fordi jeg ikke tror, du vil få det til at arbejde, uanset hvad du gør det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Comp går langsomt | Pitbull69 | CPU, bundkort og RAM | 10 | 9 februar 2008 20:17 |
| Comp Broken? | chilloutcolin | CPU, bundkort og RAM | 7 | 9 februar 2008 20:11 |
| Hvordan til at overføre filer fra døde comp til ny comp | ltlon | Windows-operativsystemer | 3 | 15 januar 2008 15:12 |
| Ny Comp | Elias | General Hardware Chat | 3 | 8 januar 2008 03:12 |
| Selling My Comp | Josh_wkd | Off Topic Discussion | 6 | 3. sep 2007 07:26 |
| Thread Tools | |
| |