![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi Olen 160GB Maxtor ajaa ja kun aloitan comp siihen liittyvät näyttää lyhyen comp pois, samoin jos saanen comp ajaa kytke hd myöhemmin se lyhyt comp pois, any ideas? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä "kun käynnistän comp siihen liittyvät näyttää lyhyen comp ulos" näyttää?
| |||
| |||
| Oletko kokeillut sitä toiseen tietokoneeseen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko varma, että jumpperi on asetettu oikein ..... jos sinulla on 2 Masters yhdellä kanavalla (olettaen, IDE), tämä voisi aiheuttaa probs ja tietokone käyttäytyy outoa ..... ei löydetä mitään asemat / ei käynnistämistä jne. ...... Tätäkö te tarkoitatte "oikosulun out"
| |||
| |||
| hi on SATA-asema, minulla on kaksi saman aseman muu on ok, mutta tämä, kun kytken sen kaiken pois päältä kaikki tuulettimet ovat pysähtyneet jne., |
|
| |||
| |||
| Onko tämä sama laatikko kuin teidän muiden postitse? |
|
| |||
| |||
| kyllä |
|
| |||
| |||
| Ja mitä tarkoittaa "kun käynnistän comp siihen liittyvät näyttää lyhyen comp ulos" näyttää? Se on todellinen kysymys, olen yrittänyt saada kuvan siitä, mitä tapahtuu, sen sijaan, miten sitä tulkitaan. |
|
| |||
| |||
| ok kanssa HDD yhteydessä otan comp siitä, fanit liikkua noin 2 astetta, jos niillä on ollut lyhyt puhjeta energiaa sitten ei tapahdu mitään ja vihreä valo edessä pakolliset pysyy contunuosly |
|
| |||
| |||
| Se sisällä takuun, tämä ajaa? Koska en usko, että tulet saamaan sen toimimaan mitä teet sen. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Pakoll menee hitaasti | Pitbull69 | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 9th Feb 2008 20:17 |
| Pakoll Broken? | chilloutcolin | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 9th Feb 2008 20:11 |
| Miten siirtää tiedostoja kuollut pakoll uusiin pakoll | ltlon | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 15 Jan 2008 15:12 |
| Uusi Pakoll | Elijah | Rautatavaran Chat | 3 | 8. Jan 2008 03:12 |
| Myynnin Oma Pakoll | Josh_wkd | Off Topic Discussion | 6 | 3. Sep 2007 07:26 |
| Thread Tools | |
| |