![]() |
|
|
|||
|
|||
|
hi Ik heb een 160GB Maxtor schijf en als ik start de comp met haar verbonden lijkt aan de korte comp uit, ook als ik kan de comp te lopen sluit vervolgens de hd later zal het kort de comp uit, any ideas?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wat betekent "als ik de comp mee verbonden lijkt de korte comp out" eruit?
|
|||
|
|||
|
Heeft u geprobeerd het in een andere pc?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Weet u zeker dat de jumper juist is ingesteld ..... als je 2 kapiteins op een kanaal hebben (uitgaande IDE), kan deze probs oorzaak en de PC zal gedragen vreemd ..... niet vinden elke stations / niet opstarten, enz. ...... is dit wat u bedoelt met "kortsluiting out"
|
|||
|
|||
|
hi het is een sata schijf, ik heb twee van hetzelfde station de andere is ok, maar dit ene, toen ik sluit het in alles wat schakelt alle fans stoppen etc,
|
|
|
|||
|
|||
|
Is dit hetzelfde vak als in je andere post?
|
|
|
|||
|
|||
|
ja
|
|
|
|||
|
|||
|
En wat betekent "als ik de comp mee verbonden lijkt de korte comp out" eruit? Het is een echte vraag, ik probeer een beeld van wat er gebeurt in plaats van hoe je interpreteren krijgen.
|
|
|
|||
|
|||
|
ok met de HDD aangesloten ik de comp over, de fans bewegen 2 graden alsof ze hebben een korte uitbarsting van energie dan gebeurt er niets en het groene licht aan de voorzijde van de comp blijft contunuosly
|
|
|
|||
|
|||
|
Is het binnen de garantie, dit station? Omdat ik denk niet dat je gaat aan het werk te krijgen wat je doen om het.
|