![]() |
|
| |||
| |||
| hei jeg har en 160GB maxtor stasjonen og når jeg starter komp med det koblet den synes å korte den comp ut, på samme måte hvis jeg lar komp å kjøre deretter koble til HD senere vil den korte den comp ut, noen ideer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva betyr "Når jeg starter et komp med det koblet den synes å korte den komp out" ut?
| |||
| |||
| Har du prøvd den i en annen PC? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du sikker på at jumperen er satt riktig ..... hvis du har 2 Masters på én kanal (forutsatt IDE), kan dette føre probs og PC vil oppføre seg rart ..... ikke finne noen stasjoner / ikke starter opp osv. ...... Dette er hva du mener med "shorting out"
| |||
| |||
| hei det er et satanisk kjøre, jeg har to av samme stasjon den andre er ok, men denne, når jeg kobler den til alt slår av alle viftene stopper osv. |
|
| |||
| |||
| Er dette den samme boksen som på den andre innlegg? |
|
| |||
| |||
| ja |
|
| |||
| |||
| Og hva betyr "Når jeg starter et komp med det koblet den synes å korte den komp out" ut? Det er et reelt spørsmål, jeg prøver å få et bilde av hva som skjer i stedet for hvordan du tolker det. |
|
| |||
| |||
| ok med hdd tilkoblet jeg slå av komp på, viftene gå om lag 2 grader som om de har hatt et kort utbrudd av energi så skjer det ingenting og det grønne lyset på fronten av komp forblir på contunuosly |
|
| |||
| |||
| Er det innenfor garantien, denne stasjonen? Fordi jeg tror ikke du kommer til å få det til å fungere uansett hva du gjør det. |