![]() |
|
| |||
| |||
| hej jag har en 160GB Maxtor-enheten och när jag startar kompet med den ansluten det verkar kort kompet ut, även om jag medger kompet att köra sedan ansluta hd senare kommer kort kompet ut, några idéer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad betyder "när jag startar kompet med den ansluten det verkar kort kompet ut" ut?
| |||
| |||
| Har du provat det i en annan dator? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du säker på bygeln är rätt inställd ..... Om du har 2 Masters på en kanal (antar IDE), kan detta orsaka probs och datorn beter sig konstigt ..... inte finna några enheter / inte uppstart osv ...... Är det vad du menar med "kortsluter"
| |||
| |||
| Hej det är en SATA-disk, jag har två av samma enhet den andra är ok men här, när jag sätter i den allt stänger alla fans sluta etc, |
|
| |||
| |||
| Är detta samma låda som i dina andra inlägg? |
|
| |||
| |||
| ja |
|
| |||
| |||
| Och vad menas med "när jag startar kompet med den ansluten det verkar kort kompet ut" ut? Det är en riktig fråga, jag försöker få en bild av vad som händer snarare än hur man tolkar det. |
|
| |||
| |||
| ok med hårddisken ansluten jag stänga av COMP på, fansen flytta omkring 2 grader som om de har haft en kort explosion av energi då inget händer och den gröna lampan på framsidan av kompet sitter kvar på contunuosly |
|
| |||
| |||
| Är det inom garanti, den här enheten? Eftersom jag tror inte du kommer att få det att fungera vad du gör med det. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nya Oblig går långsamt | Pitbull69 | Processorer, moderkort & RAM | 10 | 9 februari 2008 20:17 |
| Oblig trasigt? | chilloutcolin | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 9 februari 2008 20:11 |
| Hur du överföra filer från döda comp till nya oblig | ltlon | Windows-operativsystem | 3 | 15 januari 2008 15:12 |
| Nya Oblig | Elia | General Hardware Chat | 3 | 8 januari 2008 03:12 |
| Säljare Min Oblig | Josh_wkd | Off Topic Discussion | 6 | 3:e sep 2007 07:26 |
| Thread Tools | |
| |