![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi!. har brug for hjælp om mit HDD, er der nogle tilfælde, at min HDD ikke kan påvises ved mit system. Til tweak dette problem jeg har gjort nogle tiltag som genindførte bussen kabel og Strømkabel og det arbejder for et stykke tid. I've undersøge det, at årsagen til problemet er løst ledninger eller insuficiency ved magten. Min Unit Specs: Processor-Pentium D 925 3.0Ghz Bundkort-ECS P4M800PRO-M3 Memory-1.5GB 533Mhz Video-GeForce FX5500 256MB HDD-250 GB Seagate Barracuda PSU 450W Windows XP SP2 Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du forklare problemet lidt mere .... dvs. hvad er den præcise symptomer ... eventuelle fejlmeddelelser?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har set intermitterende harddiske forårsage ved strømforsynings i fortiden.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Lyddriveren ikke fundet | Diane | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Grafikkort ikke får Detected | thomasbre | Grafikkort & Monitors | 3 | 28. maj 2009 12:05 |
| Bluetooth ikke opdaget? | Haun | General Hardware Chat | 6 | 31 december 2008 11:47 |
| Svpspool Virus Detected | Macmac508 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 1 | 10 august 2008 10:34 |
| Smart svigt opdaget: O | Cew27 | Drives & flytbare medier | 3 | 27 oktober 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |