![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi!. wat hulp nodig om mijn harde schijf, zijn er enkele gevallen dat mijn harde schijf kunnen niet worden gedetecteerd door mijn systeem. Te tweaken dit probleem heb ik een aantal maatregelen, zoals opnieuw de BUS-kabel en stroomkabel en het werk voor een tijdje. Ik heb er naar kijken, dat de oorzaak van het probleem is losse bedrading of insuficiency aan de macht. Mijn eenheid Specificaties: Processor-Pentium D 925 3.0Ghz ECS-moederbord P4M800PRO-M3 Geheugen-1.5GB 533MHz Video-GeForce FX5500 256MB HDD-250GB Seagate Barracuda PSU 450W Windows XP SP2 Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunt u uitleggen van het probleem een beetje meer .... dat wil zeggen wat zijn de exacte symptomen ... eventuele foutmeldingen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I've seen intermitterende harddrives oorzaak van voeding in het verleden.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sound Driver niet gedetecteerd | diane | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 1 | De 4 juni 2009 21:20 |
| Graphics Card Not Getting Detected | thomasbre | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 28 mei 2009 12:05 |
| Bluetooth niet ontdekt? | Haun | Algemeen Hardware Chat | 6 | 31 dec 2008 11:47 |
| Svpspool Virus Herkend | Macmac508 | Virus, spyware & Security | 1 | 10 aug 2008 10:34 |
| Smart storing: O | Cew27 | Drives & Removable Media | 3 | 27 okt 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |