![]() |
|
| |||
| |||
| Hei!. trenger hjelp med min HDD, er det noen tilfeller at min HDD ikke kan oppdages av systemet. Å finpusse dette problemet har jeg gjort noen tiltak som reinserting bussen kabelen og strømkabelen og det på en stund. Jeg ser på det som årsak til problemet er løst ledninger eller insuficiency i kraft. Min Unit spesifikasjoner: Prosessor-Pentium D 925 3,0 GHz Hovedkortet-ECS P4M800PRO-M3 Minne-1.5GB 533MHz Video-GeForce FX5500 256MB HDD-250 GB Seagate Barracuda PSU 450W Windows XP SP2 Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du forklare problemet litt mer .... dvs. hva er den nøyaktige symptomer ... eventuelle feilmeldinger?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har sett intermitterende harddisker forårsake av strømforsyningen er i fortiden.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sound Driver ikke registrert | Diane | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Grafikkort ikke oppdaget | thomasbre | Kabinetter & Skjermer | 3 | 28 mai 2009 12:05 |
| Bluetooth ikke registrert? | Haun | General Hardware Chat | 6 | 31 desember 2008 11:47 |
| Svpspool Virus funnet | Macmac508 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 10 august 2008 10:34 |
| Smart svikt oppdaget: O | Cew27 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 27 oktober 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |