![]() |
|
| |||
| |||
| Hej!. behöver lite hjälp om min hårddisk, det finns vissa fall att min HDD inte kan upptäckas av datorn. För att justera detta problem jag har gjort vissa åtgärder som återinförde det BUS-kabeln och strömkabeln och det arbete för en stund. Jag har titta på det att orsaken till problemet är löst ledningar eller insuficiency vid makten. Min enhet info: Processor Pentium D 925 3,0 GHz Moderkort-ECS P4M800PRO-M3 Memory-1.5GB 533MHz Video-GeForce FX5500 256MB HDD-250GB Seagate Barracuda PSU 450W Windows XP SP2 Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan du förklara problemet lite mer .... dvs vilka är de exakta symptomen ... några felmeddelanden?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag har sett intermittent hårddiskar orsaka strömtillförsel är i det förflutna.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Sound Driver inte upptäcks | Diane | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 1 | 4 juni 2009 21:20 |
| Grafikkort inte får Identifieras | thomasbre | Grafikkort & Skärmar | 3 | 28 maj 2009 12:05 |
| Bluetooth inte upptäcks? | Haun | General Hardware Chat | 6 | 31 december 2008 11:47 |
| Svpspool Virus Detected | Macmac508 | Virus, spionprogram och säkerhet | 1 | 10 august 2008 10:34 |
| Smart fel upptäckts: O | Cew27 | Drives & Removable Media | 3 | 27 oktober 2007 17:56 |
| Thread Tools | |
| |