![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Compaq R4000, med en DVD-RW driver det er 5 år gammel. Nogle gang i midten af januar det stoppede afspilningen cd-rom'er og audio-cd'er, men det vil afspille dvd-rom'er og dvd'er. Jeg har været igennem alle de problemer skytter til rådighed, og har været i kontakt med HK sig selv, når jeg ryddede op registreringsdatabasefilerne og re-installerede drev .... stadig den vil ikke afspille cd-rom'er eller cd's ... nogen ideer ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5 år gammel, er det sikkert forkert, for £ 10 som du kan erstatte det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... de er så billige nu, det er virkelig ikke værd at rode rundt .... bare snup en ny, som Dave siger.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan slutter et slave drev, når der ingen reservedele stikket på harddisken kabel? | gideon112 | Drives & flytbare medier | 1 | 8 juni 2009 03:21 |
| Kan ikke låse drevet efter at have brugt Easy Drive Lock retssagen software | bhaktjano | Drives & flytbare medier | 1 | 7 juni 2009 12:23 |
| Computer ikke kan læse dvd-drev eller cd-drev, dvd-drevet ikke lastelinjer Skiver | Schmerz Meister | Drives & flytbare medier | 2 | 25th Apr 2009 10:14 |
| Sekundære drev plejer arbejde, men fungerer, når sin master-drev | ashaiba | Drives & flytbare medier | 16 | 18. maj 2008 21:12 |
| Harddisk - Behov for at erstatte myk Maxtor drev | Cobalt | General Hardware Chat | 1 | 14 november 2006 05:58 |
| Thread Tools | |
| |