![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Compaq R4000, met een DVD-RW driver is 5 jaar oud. Enige tijd medio jan het hield op met spelen cd-roms en audio cd's, maar het zal spelen dvd-roms en dvd's. Ik heb door al de moeite schutters beschikbaar, en in contact zijn geweest met de HP zelf waar ik schoonmaak van het register bestanden en opnieuw geïnstalleerd nog steeds de drive .... het zal niet spelen cd-rom's of cd's ... any ideas ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5 jaar oud, is het waarschijnlijk defect, voor 10 pond als je kunt vervangen.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep .... ze zijn zo goedkoop nu, het is echt niet de moeite waard is messing around .... pak gewoon een nieuwe als Dave zegt.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe om te verbinden met een slave-station wanneer er geen reserve-connector op de harde schijf-kabel? | gideon112 | Drives & Removable Media | 1 | De 8 juni 2009 03:21 |
| Kan niet ontgrendelen rijden na gebruik van Easy Drive Lock trial software | bhaktjano | Drives & Removable Media | 1 | De 7 juni 2009 12:23 |
| Computer niet kan lezen dvd-of cd-drive, DVD-station niet Load Disks | Schmerz Meister | Drives & Removable Media | 2 | 25 apr 2009 10:14 |
| Secundaire Drive wont werk, maar werkt als de kapitein station | ashaiba | Drives & Removable Media | 16 | 18 mei 2008 21:12 |
| Harde schijf - Noodzaak te vervangen myk Maxtor schijf | Kobalt | Algemeen Hardware Chat | 1 | 14 nov 2006 05:58 |
| Thread Tools | |
| |