![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en Compaq R4000, med en DVD-RW drivrutin det är 5 år gammal. Någon gång i mitten av januari det slutat spela cd-skivor och ljud-cd, men den kommer att spela dvd-rom och dvd. Jag har gått igenom alla problem shooters tillgänglig, och har varit i kontakt med HP själva där jag rensade upp registerfilerna och åter installeras enheten .... fortfarande att det inte kommer att spela cd-rom, cd's ... any ideas ? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 5 år gamla, är det antagligen fel, för som £ 10 kan du byta den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp .... de är så billig nu, det är verkligen inte värt att leka .... bara ta en ny som Dave säger.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man ansluter en slavej köra när det inte finns några reservdelar kontakten på hårddisken kabel? | gideon112 | Drives & Removable Media | 1 | 8 juni 2009 03:21 |
| Kan inte låsa upp köra bil efter att ha använt Easy Drive Lock rättegång programvara | bhaktjano | Drives & Removable Media | 1 | 7 juni 2009 12:23 |
| Datorn kan inte läsa DVD-eller CD-enhet, DVD-enheten inte lastlinjekonvention Disks | Schmerz Meister | Drives & Removable Media | 2 | 25 april 2009 10:14 |
| Secondary Drive brukar fungera, men fungerar när dess befälhavare köra | ashaiba | Drives & Removable Media | 16 | 18 maj 2008 21:12 |
| Hårddisk - Behov av att ersätta Myk Maxtor drive | Kobolt | General Hardware Chat | 1 | 14 november 2006 05:58 |
| Thread Tools | |
| |