![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig købt en P45-bundkort, og jeg søger at køre to dvd-drev sammen med en SATA harddisk. Harddisken er anerkendt af den bios, men kun en af de DVD-drev er (i Master). Jeg tænkte på, hvad jeg skal gøre, for at bios til at anerkende både dvd-drev? Harddisken doesnt synes at have en sweater sted hvor jeg kan flytte ben ligesom drev (master, slaver, kabel). Please help! Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SATA-diske har ingen master / slave - kontrollere molex og SATA-forbindelser, skal du bruge et andet kabel, hvis du har det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er det dvd-drev endeligt SATA?
| |||
| |||
| Disse er IDE, men de har begge en IDE til SATA konverter. Jeg ved ikke, hvad boot-metode til at sætte dem i, så jeg forsøgte master (siden SATA's er allerede i master), men ingen held. Jeg endte med at købe en anden SATA-drev, da kun en af mine arbejdet, og det faste problemet. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 2 SATA-drev, der ikke er anerkendt og ikke tænde | nancylinda | Drives & flytbare medier | 0 | 3 juni 2009 18:44 |
| Installation Sata DVD-drev med Sata Harddisk Konfigurationer Spørgsmål | P5200 | Drives & flytbare medier | 2 | 3 marts 2009 07:56 |
| Installation af 2x Hard Drives - 1x EIDE & 1x SATA | murph | Drives & flytbare medier | 1 | 27 februar 2009 14:16 |
| Problemer med at bruge IDE og SATA-drev sammen: ( | PavlovPuppy | General Hardware Chat | 5 | 14 februar 2008 01:56 |
| Installation af XP MCE på en Sata HDD | Elias | Windows-operativsystemer | 9 | 24th Dec 2007 08:41 |
| Thread Tools | |
| |