![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen hiljattain ostanut P45 emolevy ja olen HAKU suorittaa kahta DVD-asemat yhdessä SATA-kiintolevy. The Hard Drive tunnustetaan bios, mutta vain yksi dvd-asemat on (In Master). Mietin, mitä minun pitää tehdä, jotta bios tunnistaa sekä DVD-asemat? Kovalevy doesnt näyttävät on jumpperi paikka, jossa voin siirtää nastat kuten asemiin (päällikön orjia, kaapeli). Please help! Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SATA-asemilla ei ole master / slave - tarkista Molex ja SATA-liitännät, käyttää toista kaapelia, jos sinulla on sitä.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ovatko DVD Drives ehdottomasti SATA?
| |||
| |||
| Nämä ovat IDE mutta ne molemmat ovat IDE-ja SATA-muunnin. En tiedä, mitä käynnistystapa laittaa niitä, joten olen yrittänyt päällikön (vuodesta sata on jo päällikkö), mutta ei onnea. Päädyin ostavat toisen SATA-asema, sillä vain yksi kaivos työskennellyt, ja se korjannut ongelman. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 2 SATA-asemia, jotka eivät ole tunnustettu eikä kytkentä | nancylinda | Drives & Removable Media | 0 | 3. Jun 2009 18:44 |
| Asentaminen Sata DVD-aseman kanssa Sata Hard Drive Kokoonpanot Kysymykset | P5200 | Drives & Removable Media | 2 | 3. Maaliskuu 2009 07:56 |
| Asentaminen 2x Kovalevyt - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drives & Removable Media | 1 | 27th Feb 2009 14:16 |
| Trouble käytät IDE-ja SATA-asemilla yhdessä: ( | PavlovPuppy | Rautatavaran Chat | 5 | 14th Feb 2008 01:56 |
| Asentaminen XP MCE on Sata HDD | Elijah | Windows-käyttöjärjestelmät | 9 | 24. Joulukuu 2007 08:41 |
| Thread Tools | |
| |