![]() |
|
| |||
| |||
| Ik kocht onlangs een P45 moederbord en ben op zoek te lopen twee dvd-stations samen met een SATA harde schijf. De harde schijf wordt herkend door de bios, maar slechts een van de dvd-drives wordt (in Master). Ik vroeg me af wat ik moet doen om de bios te erkennen zowel DVD-schijven? De harde schijf doesnt lijken te hebben van een jumper plaats waar ik kan verplaatsen pinnen zoals de stations (master, slaven, kabel). Please help! Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SATA-schijven hebben geen master / slave - controleer Molex en SATA-aansluitingen, gebruik een andere kabel als je hebt het.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn de DVD Drives zeker SATA?
| |||
| |||
| Dit zijn IDE maar ze hebben allebei een IDE SATA converter. Ik weet niet wat boot methode om ze in, dus ik probeerde de kapitein (sinds SATA's zijn reeds in de master), maar geen geluk. Uiteindelijk heb ik het kopen van een andere SATA-schijf, omdat slechts een van de mijnen werkte, en dat het probleem heeft verholpen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 2 SATA-schijven, niet wordt erkend en niet draaien op | nancylinda | Drives & Removable Media | 0 | De 3 juni 2009 18:44 |
| Installeren Sata DVD-drive met SATA Hard Drive Configuraties Vragen | P5200 | Drives & Removable Media | 2 | De 3 maart 2009 07:56 |
| Installeren 2x Hardeschijven - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drives & Removable Media | 1 | 27 feb 2009 14:16 |
| Problemen bij het gebruik van IDE en SATA-drives samen: ( | PavlovPuppy | Algemeen Hardware Chat | 5 | 14 feb 2008 01:56 |
| Installeren van XP MCE op een Sata HDD | Elia | Windows besturingssystemen | 9 | 24 dec 2007 08:41 |
| Thread Tools | |
| |