![]() |
|
| |||
| |||
| hver gang jeg henvende mig til den computer, det siger harddisk manglende overhængende og har for at trykke på F1 for at rydde det mig også bekymret som har 5 års billeder på computeren, så hvordan ville jeg gemme dem til disken, og hvilken type disk do u brug for? Please help ASAP så bange for at miste alle billeder af ungerne skål |
|
| |||
| |||
| Kan du få denne besked før eller efter du komme til logonskærmen? Hvis dit drev understøtter det, gå til en DVD, de ligger inde med flere data. Hvis ikke, gå til en cd |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke har en cd / dvd-brænder eller ville finde brænder en cd vanskelig en hukommelse / pen drev ville være temmelig enkel.
| |||
| |||
| Flyttet til Drives & flytbare medier forum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller hvis du har en mp3-afspiller bare oprette en mappe mærket 'billeder' i det og flytte filer på tværs.
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC vil ikke lægge op min Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Brug for lidt hjælp til at opbygge denne pc svar behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 marts 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Help Needed ASAP | adam2 | Digital Imaging & Printere | 2 | 8 januar 2008 19:09 |
| Nødt til at beslutte ... Svaret behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 november 2007 14:28 |
| Sloooow internet venligst svar ASAP | Cew27 | General Software Chat | 11 | 1 oktober 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |