![]() |
|
| |||
| |||
| hver gang jeg slår på datamaskinen på den sier harddisk svikt overhengende og har også trykke F1 for å fjerne det er også bekymret som har 5 år med bilder på datamaskinen, så hvordan skal jeg spare dem til platen og hva slags plate gjøre u trenger? behage hjelpe ASAP så redd for å miste alle bildene av barna skål |
|
| |||
| |||
| Får du denne meldingen før eller etter du kommer til påloggingsskjermen? Hvis stasjonen støtter det, gå for en DVD, de har mer data. Hvis ikke, gå for en CD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du ikke har en CD / DVD-brenner eller ville finne brenne en CD vanskelig et minne / penn stasjonen ville være ganske enkel.
| |||
| |||
| Flyttet til Drivere og flyttbare medier forum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller hvis du har en MP3-spiller bare opprette en mappe merket "pics" i det og flytte filene over.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC ville ikke laste opp min Windows XP OS - Hjelp meg ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Trenger du litt hjelp til å bygge dette pc svare trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Hjelp trengs ASAP | adam2 | Digital Imaging & Skrivere | 2 | 8 januar 2008 19:09 |
| Må bestemme ... Svaret trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 nov 2007 14:28 |
| Sloooow internett kan du svare ASAP | Cew27 | General Software Chat | 11 | 1 oktober 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |