![]() |
|
| |||
| |||
| varje gång jag slår av datorn om den säger hårddisk misslyckande överhängande och har också trycka på F1 för att rensa det mig också orolig som har 5 års bilder på datorn så hur skulle jag spara dem till skivan och vilken sorts skiva do u behöver? vänligen hjälp asap så rädd för att förlora alla bilder av barn skål |
|
| |||
| |||
| Får du detta meddelande före eller efter du kommer till inloggningsskärmen? Om din enhet har stöd för det, gå till en DVD, de har fler uppgifter. Om inte, gå till CD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du inte har en cd / dvd-brännare eller skulle finna att bränna en CD svårt ett minne / pennan enhet skulle vara ganska enkelt.
| |||
| |||
| Flyttade till Drives & Removable Media forum. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller om du har en mp3-spelare bara skapa en mapp märkt "bilder" i den och flytta filerna över.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC skulle inte ladda upp min Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Behöver lite hjälp för att bygga detta st svar behövs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 29 | 10 mars 2008 13:48 |
| Canon MP160 ..... Hjälp behövs ASAP | adam2 | Digital Imaging & Skrivare | 2 | 8 januari 2008 19:09 |
| Måste bestämma ... svar behövs asap | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 november 2007 14:28 |
| Sloooow internet du svara asap | Cew27 | General Software Chat | 11 | 1 oktober 2007 09:45 |
| Thread Tools | |
| |