vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Ohje hakee tietoa vanhojen kovalevy

Reply

Thread Tools
Old 28 helmikuu 2008, 15:12
Jäsen

Default Ohje hakee tietoa vanhojen kovalevy

Menen takaisin muutaman vuoden kuluttua minulla oli vanha Dellin kannettava tietokone, joka katkesi ja i ei enää ole. Minulla on vielä vanha HDD ja nyt haluavat käyttää tätä asemaa, olen yrittänyt esittää vanhan kovalevyn osaksi minun uuden tietokoneen, mutta saan sininen näyttö kertoo minulle HDD ei tunnusta minun laitteistoa. Olin vain ihmetellä, mitä vaihtoehtoja olisi, onko tapauksessa periä tiedot pois sitä? kiitos etukäteen.
Old 28 helmikuu 2008, 15:18
Rahoittajien ryhmän

Kokeile laittaa se on 2,5 "USB External Kotelointiratkaisut.

Jos se on toimiva ajaa, se näyttää jopa silloin, kun pistoke se

My System: Etusivu Rakenna

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Emolevy:
Asus M2V rev. 1.
RAM-muisti:
4GB (3.25gb näkyvissä)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Äänikortti:
5.1 Reatek On-Board
Kiintolevy (t):
250 gb SATA & 400gb SATA
Optinen asema (t):
Pioneer 110 x 2
Asia / PSU:
Stock / 550w Äänetön
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kaapeli
Monitor (t):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 28 helmikuu 2008, 15:29
Rahoittajien ryhmän

Tai piru vieköön onto your IDE-kaapeli on toissijainen asema, niin sinun ei tarvitse ostaa mitään.

Jos se on NTFS-osio, jonka haluat päästä sinun tulee live-DVD kuten knoppix lakkauttaa omistusta oikeudet kopioida tiedostoja pois. Microsoftin käyttöjärjestelmissä kuten teeskennellä että tiedostot kaikissa Omat tiedostot osiin tiedoston puu omistaa muiden kuin sinulla, joten mayn't nähdä ne.

My System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Emolevy:
Asus A8N-VM CSM
RAM-muisti:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512 Mt
Äänikortti:
Cherry RS 6000 M näppäimistö
Kiintolevy (t):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s yllä
Optinen asema (t):
Samsung DVD-ROM-TS-H352
Asia / PSU:
Thermaltake Soprano
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (t):
SXGA Litteän
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 28 helmikuu 2008, 15:35
Jäsen

ive yrittänyt käynnistetään 2 eri versioita linux, mutta se sanoi jotain meida kaapelit puuttuu. iv myös yrittänyt asentaa ikkunoita ulkoinen kiintolevy Olen jopa yrittänyt "mac-on-kiinni", mutta jostain syystä minun tietokone ei käynnisty nämä. kiittää te molemmat apuanne, haluan yrittää tehdä sen ilman osto aitauksesta, mutta jos pahassa sitten ostaa fi kotelossa.
Old 28 helmikuu 2008, 16:00
Rahoittajien ryhmän

Se, miksi nimetty tietty maku linux. Jos et ole käyttänyt sitä ennen sinun on ehkä puhuvat sen läpi joka tapauksessa.

Paljon koneita ei käynnisty USB.

On niin monta yhdistelmää keinoja tähän, että on vaikea tehdä järkevä ehdotus. Sinulla on uusi tietokone, jossa on uusi kiintolevy. Olet luultavasti on tallentava DVD. Emme oikein tiedä, mitä vanhan aseman osiin kuten tai muotoilla vielä. Emme tiedä, mitä uuden aseman osiin kuten tai muotoilla joko. Meillä ei ole aavistustakaan, kuinka monta Mt tai Gt tietoja haluat hakea. Kaikki tämä tulee sen.
Old 28 helmikuu 2008, 16:07
Jäsen

kiitos kiinni minulle perämies. Mielestäni on FAT32 alustettu ja se on vain 20GB asemaan. sen yhden osion, ja mielestäni se on ehkä max tehty 1GB tietojen i tarvitse hakea. Minulla on DVDRW. ja eivät ole koskaan todella käytetään linux joten apua tässä ovat olisivat tervetulleita. sorry for ottaen niin paljon aikaasi.
Old 28 helmikuu 2008, 16:20
Rahoittajien ryhmän

Kun otetaan huomioon, mitä olet sanonut, ei tarvitse linux lainkaan.

Jos laitat vanhan ajaa kuin toissijainen asema (sinun täytyy neulepusero sen sanoa SLAVE), ja jos BIOS on asetettu automaattisesti tunnistaa se (mikä sen pitäisi olla) sitten tuo teidän standardin uuteen asemaan käyttöjärjestelmä normaalisti tulee anna Resurssienhallinnassa nähdä uuden aseman (alle Kaikki Drives). Voit löytää tiedostot ja kopioi ne uuteen ajaa juuri kuten mistä tahansa alihakemistoon.

Jos tarvitset lisätietoja mitään, että sanovat niin ja me murtaa se alas.
Old 28 helmikuu 2008, 16:29
Jäsen

voisitteko selittää lil yli please? Näen mitä sanovat, jus haluan tietää tarkalleen, mitä haluan tarvitse kantaa tähän? Kiitos vielä kerran
Old 28 helmikuu 2008, 16:36
Rahoittajien ryhmän

Sinun emolevy on IDE-kanaville. Sinulla on todennäköisesti IDE-kaapeli ainakin yksi niistä.

Että IDE-kaapeli on todennäköisesti DVD-asemaan. Jos sinulla on kaksi DVD-asemat sitten voisi olla kaksi kaapeli jolloin voit korvata nykyinen orja kanssa vanhan kovalevyn. Jos sinulla on IDE-kaapelia, jossa vain yksi laite, se voi lisätä vanhan ajaa kaapelista.

Jos sinulla ei ole IDE-kaapelit lainkaan sitten olet todella todella uuden tietokoneen.

Joka tapauksessa, se edellyttää Otatko tapauksessa ovi pois tietokoneen irti ja katson ympärilleni. IDE-kaapelit ovat usein nauha kaapeleita. Käyttämällä emolevyn käsikirja olisi hyvä ajatus.

Takaosassa vanha asema on jumpperi ja kolme nastainen paria se mahtuu, MA (master) CS (cable select) ja SL (orja). Laita jumpperi koko orja nastainen pari.

Powering jälkeen, joka voisi antaa sinulle mitä haluat. Jos ei, valta ja mennä BIOS ja hitunen alaspäin mitä asemia tällä hetkellä sanoa ja tulla takaisin ja kertoa meille, ja mikä emolevy on.
Old 28 helmikuu 2008, 16:40
Jäsen

IDE-liitännät minun työpöydällä ovat liian suuri-tappien HDD: lle, siinä on jotain tekemistä sen kanssa, että HDD tuli läppäriin?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Hard Drive Data Muuttokulut, Mikä Kotelointiratkaisut? oliesminis Drives & Removable Media 2 23 elokuu 2009 14:54
Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. XPC465 Drives & Removable Media 1 3. Maaliskuu 2009 06:46
Ongelma hakee tietoja kiintolevyltä jezza Drives & Removable Media 2 16th Aug 2008 12:20
Miksi en voi käyttää tietoja minun kovalevy? j323mo Drives & Removable Media 3 31. Jan 2008 23:53
Hakee tietoja muista HD Robbie Drives & Removable Media 12 5. Joulukuu 2007 11:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.