![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
ga terug een paar jaar had ik een oude Dell laptop, die brak en ik niet meer hebben. Ik heb nog steeds de oude HDD en nu gebruik wilt maken van deze schijf, ik heb geprobeerd om de oude harde schijf in mijn nieuwe computer maar ik krijg het blauwe scherm vertelde mij de harde schijf niet herkent mijn hardware. Ik vroeg me af wat mijn opties zou zijn, is er dan toch van de inning van de informatie uit het? Thanks in advance.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Proberen om in een 2.5 "USB External Enclosure.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Of hang het op je IDE-kabel als secundaire schijf, op die manier hoef je niet om iets te kopen.
Als het een NTFS-partitie die u wilt krijgen moet je een live-DVD als Knoppix het ondermijnen van de eigendomsrechten om de bestanden te kopiëren uit. Microsoft-besturingssystemen willen beweren dat de bestanden in de Mijn Documenten delen van het bestand boom zijn eigendom van andere mensen dan u zodat u mayn't zien. Mijn Systeem: Tim
|
|
|
|||
|
|||
|
ive geprobeerd opstarten 2 verschillende versies van Linux, maar het zegt iets over meida kabels ontbreken. iv ook geprobeerd windows te installeren op een externe harde schijf Ik heb zelfs geprobeerd "Mac-on-stick", maar om wat voor reden mijn computer niet meer opstarten deze. dank u voor uw hulp, ik wil proberen te doen zonder het kopen van een afgesloten ruimte, maar als het ergste komt tot de slechtste vervolgens zal ik kopen en behuizing.
|
|
|
|||
|
|||
|
Het is de reden waarom ik de naam een bepaalde smaak van Linux. Als u niet gebruikt voordat u nodig praten via het toch.
Veel van de machines zal niet meer opstarten uitgeschakeld USB. Er is zo veel combinaties van manieren om dit te doen dat het moeilijk is om een zinvolle suggestie. Je hebt een nieuwe computer met een nieuwe harde schijf. U vermoedelijk een beschrijfbare DVD. We hoeven niet helemaal weet wat je oude schijf is gepartitioneerd en geformatteerd graag nog. We weten niet wat uw nieuwe drive gepartitioneerd als of geformatteerd als. We hebben geen idee hoeveel MB of GB aan gegevens die u wilt ophalen. Alles komt in. |
|
|
|||
|
|||
|
dank u voor steken met me mate. Ik denk dat het FAT32 geformatteerd en het is slechts een 20GB drive. het ene partitie en ik denk dat het zal misschien max van 1GB informatie die ik nodig heb op te halen. Ik heb wel een DVDRW. en hebben nooit echt gebruikt linux dus elke hulp in deze zijn zou worden gewaardeerd. sorry voor het nemen van zoveel van uw tijd.
|
|
|
|||
|
|||
|
Gezien wat je hebt gezegd, er is geen noodzaak voor linux is.
Als je de oude schijf op als secundaire schijf (u moet jumper te zeggen SLAVE) en als het BIOS is ingesteld op automatisch detecteren (die zij zou moeten zijn) dan de opvoeding van uw standaard nieuw station besturingssysteem als normaal zal Laat Windows Verkenner zie de nieuwe schijf (onder Alles Schijven). U vindt de bestanden en kopieer ze naar het nieuwe station, net zoals u zou van elke submap. Indien u meer details over elk van deze, zeg ja en we breken omlaag. |
|
|
|||
|
|||
|
Kunt u uitleggen lil meer dan alstublieft? Ik kan zien wat je zegt, jus wil precies weten wat ik zou moeten voeren dit uit? dank u nogmaals
|
|
|
|||
|
|||
|
Uw moederbord heeft IDE kanalen. Waarschijnlijk heb je een IDE-kabel in ten minste een van hen.
Op die IDE-kabel is waarschijnlijk een dvd-station. Als u twee dvd-stations dan zou er twee op de kabel in dat geval kunt u de plaats van de huidige slaaf met de oude harde schijf. Als u een IDE-kabel met slechts een apparaat op u kon toevoegen van de oude schijf in die kabel. Als u geen IDE kabels op alle dan heb je echt een echt nieuwe computer. Hoe dan ook, het gaat u nemen van de zaak de deur uit met de computer losgekoppeld en rondkijken. IDE kabels zijn vaak lint kabels. Gebruik uw moederbord handleiding zou een goed idee. De achterkant van het oude station zal een trui en drie paar pin kan passen op, MA (master) CS (cable select) en SL (slave). Zet de jumper over de slave pens talencombinatie. Powering up na dat kan geven wat u wilt. Zo niet, macht en gaat u in het BIOS en optekenen wat de stations momenteel zeggen en komen terug en vertellen ons dat en wat het moederbord is. |
|
|
|||
|
|||
|
de IDE-aansluitingen op mijn bureaublad zijn te groot voor de pinnen op de HDD, is het iets te maken hebben met het feit dat de harde schijf uit een laptop?
|