![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| JA !!!!!!!!!! Min fejl, jeg faldt den bærbare computer begrebet nogle stillinger tilbage.
Hvad du behøver, er en £ 5 IDE 2.5 "til 3.5" konverteren fra din lokale computer hardware butik. Lad den være indstillet som en mester - ikke jumper det. Forudsat du har en IDE-kabel, der går lige til dvd-drevet (r) og derefter tage alle DVD'er off at kabel og sat den laptop drev på det ved hjælp af konverteren. Du * kan * stedet få et eksternt drev ham til en 2.5 "drev, der går ind i en USB2 port, at omkostningerne en smule mere. Mit system: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hænge på ... "Jeg har prøvet at sætte den gamle harddisk til min nye computer, men jeg får blå skærm" - er denne nye computer en bærbar såvel? |
|
| |||
| |||
| nye ish. halvandet år gammelt, men jeg har også et helt nyt skrivebord. Jeg tror, at den blå skærm cums op cos af ændringen af hardware. og registreringsdatabasen er på udkig efter ting, Arnt der. ville jeg være rigtigt? |
|
| |||
| |||
| ja det er soz ... cant læst ... for træt |
|
| |||
| |||
| Enten kan du prøve det min måde skrivebordet derefter, eller du kan få en USB2 boliger og læse den eksternt. Begge har brug for en smule kit køber. |
|
| |||
| |||
| tak for jeres hjælp ... og undskyld for at være så dum. Jeg vil få konverteren og bruge mit skrivebord. en tak for svaret på min anden tråd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kapslinger er så billige nu, det er virkelig ikke værd Messing rundt med omdannere.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hard Drive Data Removal, som Kabinet? | oliesminis | Drives & flytbare medier | 2 | 23 august 2009 14:54 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Problem med at hente data fra en harddisk | jezza | Drives & flytbare medier | 2 | 16 august 2008 12:20 |
| Hvorfor kan jeg ikke få adgang til data på min harddisk? | j323mo | Drives & flytbare medier | 3 | 31 januar 2008 23:53 |
| Henter data fra andre HD | Robbie | Drives & flytbare medier | 12 | 5 december 2007 11:45 |
| Thread Tools | |
| |