![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| KYLLÄ !!!!!!!!!! Oma vika, olen laskenut kannettava käsite joitakin virkoja takaisin.
Mitä tarvitsemme, on £ 5 IDE 2,5 "3,5" muuntimen omalta tietokonelaitteiden varastossa. Jätä se asettaa master - eivät neulepusero sitä. Olettaen, että sinulla on IDE-kaapeli, joka menee vain DVD-aseman (t) sitten toteutettava kaikki DVD: t pois, että kaapeli-ja laita tietokone ajaa se tapa muunninta. Sinä * voi * sijaan saada ulkoisen aseman haltija on 2.5 "asema, joka menee osaksi USB2-portti, että kustannukset hieman. My System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Odota ... "Olen yrittänyt esittää vanhan kovalevyn osaksi minun uuden tietokoneen, mutta saan sininen ruutu" - tämä on uusi tietokone kannettavan samoin? |
|
| |||
| |||
| uusi ish. puolitoista vuotta vanha, mutta minulla on myös täysin uusi työpöydälle. Olen sitä mieltä, että sininen ruutu cums jopa cos kyseisen muutoksen laitteisiin. ja rekisterin etsii asioita, Arnt siellä. minä olla oikein? |
|
| |||
| |||
| kyllä se on soz ... cant lukea ... liian väsynyt |
|
| |||
| |||
| Joko voit kokeilla sitä minun miten työpöydälle sitten, tai voit saada USB2 asumisen ja lukea sen ulkopuolellakin. Molemmat tarvitsevat hieman pakki ostamassa. |
|
| |||
| |||
| Kiitos paljon apuanne ... ja pahoillani siitä, että hän on niin tyhmä. i saavat muuntimen ja käytön työpöydälle. yksi kiitos vastauksesta minun muiden säiettä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Suojukset ovat niin halpaa nyt, se ei oikeastaan ole syytä Messing noin kanssa muuntimet.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hard Drive Data Muuttokulut, Mikä Kotelointiratkaisut? | oliesminis | Drives & Removable Media | 2 | 23 elokuu 2009 14:54 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Ongelma hakee tietoja kiintolevyltä | jezza | Drives & Removable Media | 2 | 16th Aug 2008 12:20 |
| Miksi en voi käyttää tietoja minun kovalevy? | j323mo | Drives & Removable Media | 3 | 31. Jan 2008 23:53 |
| Hakee tietoja muista HD | Robbie | Drives & Removable Media | 12 | 5. Joulukuu 2007 11:45 |
| Thread Tools | |
| |