![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| YES !!!!!!!!!! Mijn fout, ik liet haar laptop concept sommige posten terug.
Wat je nodig hebt is een £ 5 IDE 2,5 "tot 3,5" converter vanaf uw lokale computer hardware winkel. Laat het als een meester - niet jumper is. Ervan uitgaande dat je een IDE-kabel die gaat gewoon naar het dvd-station (s), dan nemen alle dvd's uit dat kabel en zet de laptop op het station door middel van de converter. Je * kan * plaats je een externe drive houder voor een 2,5 "drive die verder gaat in een USB2-poort, dat kost een beetje meer. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hang op ... "Ik heb geprobeerd om de oude harde schijf in mijn nieuwe computer maar ik krijg het blauwe scherm" - is deze nieuwe computer een laptop ook? |
|
| |||
| |||
| nieuwe ish. anderhalf jaar oud maar ik heb ook een nieuwe desktop. Ik denk dat het blauwe scherm cums up cos van de wijziging van de hardware. en het register is op zoek naar dingen die Arnt daar. zou ik gelijk? |
|
| |||
| |||
| ja het is soz ... cant lezen ... te moe |
|
| |||
| |||
| Of je kunt proberen het op mijn manier in de desktop dan, of u kunt een USB2 huisvesting en lezen extern. Beide hebben een beetje kit koopt. |
|
| |||
| |||
| thank you so much for your help ... en sorry voor het zo stom. Ik zal u de converter en het gebruik van mijn bureaublad. een hartelijk dank voor het antwoord op mijn andere draad. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Behuizingen zijn zo goedkoop nu, het is echt niet waard Messing rond met omvormers.