![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| JA !!!!!!!!!! Min feil, jeg droppet den bærbare konseptet noen innlegg tilbake.
Det du trenger er en £ 5 IDE 2.5 "til 3.5" konverter fra den lokale datamaskinen jernvarehandel. La den stå stille som en mester - ikke jumper det. Antar du har en IDE-kabelen som går rett til DVD-stasjon (er) og deretter ta alle DVDer av at kabelen og sette laptop-stasjonen på den ved hjelp av konverteringsprogrammet. Du * kan * stedet få en ekstern stasjon holder for en 2.5 "kjøre som går inn i en USB2 port, som koster litt mer. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Stå på ... "Jeg har prøvd å sette den gamle harddisken inn i den nye datamaskinen, men jeg får den blå skjerm" - er dette ny datamaskin bærbare også? |
|
| |||
| |||
| nye ish. år og et halvt gammel, men jeg har også en splitter ny skrivebordet. Jeg tror den blå skjermen cums opp cos av endring av maskinvaren. og det er på utkikk etter ting som Arnt der. ville jeg ha rett? |
|
| |||
| |||
| ja det er soz ... skrånende lese ... for trett |
|
| |||
| |||
| Enten kan du prøve det på min måte på skrivebordet da, eller du kan få en USB2 bolig og lese den eksternt. Begge trenger litt kit kjøpe. |
|
| |||
| |||
| Tusen takk for hjelpen ... og beklager for å være så dum. Jeg får konverter og bruke skrivebordet mitt. en takk for svaret på mitt andre tråden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kapslinger er så billig nå, det er virkelig ikke verdt får rundt med omformere.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hard Drive Data fjerning, som Vedlegg? | oliesminis | Drivere og flyttbare medier | 2 | 23 august 2009 14:54 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Problem henter data fra en harddisk | jezza | Drivere og flyttbare medier | 2 | 16 august 2008 12:20 |
| Hvorfor kan jeg ikke tilgang til dataene på harddisken? | j323mo | Drivere og flyttbare medier | 3 | 31 januar 2008 23:53 |
| Hente data fra andre HD | Robbie | Drivere og flyttbare medier | 12 | 5 desember 2007 11:45 |
| Thread Tools | |
| |