![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
JA !!!!!!!!!! Mitt fel, jag tappade laptop begreppet några inlägg tillbaka.
Vad du behöver är en £ 5 IDE 2.5 "till 3.5" konverterare från den lokala datorn järnaffär. Låt den anges som en mästare - inte hopparen det. Förutsatt att du har en IDE-kabeln som går bara till DVD-enhet (er) sedan vidta alla DVD bort kabeln och placera den bärbara datorn kör på det genom omvandlaren. Du * kan * istället får en extern hårddisk hållare för en 2,5 "-enhet som går in i en USB2-port, som kostar lite mer. Mitt System: Tim
|
|
|
|||
|
|||
|
Vänta ... "Jag har försökt att lägga det gamla hårddisk till min nya dator men jag får blå skärm" - är detta nya dator en bärbar dator också?
|
|
|
|||
|
|||
|
nya ish. och ett halvt år gammal men jag har också en helt ny dator. Jag tycker att den blå skärmen cums upp cos av byte av hårdvara. och registret är ute efter saker som Arnt där. skulle jag vara rätt?
|
|
|
|||
|
|||
|
ja det är soz ... cant läsa ... för trött
|
|
|
|||
|
|||
|
Antingen kan du prova det på mitt sätt på skrivbordet sedan, eller så kan du få en USB2 bostäder och läsa den externt. Båda behöver lite kit köper.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tack så mycket för din hjälp ... och ledsen för att han är så dum. Jag kommer att få omvandlaren och använda mitt skrivbord. ett tack för svaret på min andra tråd.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Enclosures är så billig nu, det är verkligen inte värt Messing runt med omvandlare.