![]() |
|
| |||
| |||
| ok her er den deal ... Jeg har en intern harddisk ... da det ikke er blevet brugt besluttede jeg at installere Windows XP på det .. og jeg købte nogle kabler på ebay, at du kan slutte SATA til USB ... Da jeg forsøgte at starte form det via USB Jeg får en blå skærm. Jeg kan se Windows XP lastning og derefter lige efter, at jeg får den blå skærm og min computer genstarter ... min BIOS genkender harddisken ... Jeg har udført et forsknings-og indtil videre på, hvad jeg har læst eller omfattet til min understending Jeg har brug for en firewire for at starte op fra harddisken ... men ikke sikker ... ![]() ![]() På forhånd tak for alle dine svar ... |
|
| |||
| |||
| når computeren starter puttes i operativsystemet CD og starte op fra cd vælge reparation option (tryk r) Det bør komme med en DOS-skærm med et valg mellem harddiske vælge et nyt, og tryk på ENTER så det burde komme med et C: / WINDOWS> eller noget lignende type CHKDSK / r og at skulle finde ud af det |
|
| |||
| |||
| Citat:
her er linket til det adaptere jeg købte ... http://cgi.ebay.com/3-in-1-USB-2-0-T...4|293:1|294:50 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er yo sikker på din BIOS understøtter opstart fra USB?
| |||
| |||
| ja, den BIOS understøtter USB, men et par minutter siden var jeg taler med en ven, der er en computer videnskab større, og han sagde, at det vil være tæt på et mirakel, at jeg vil få det på harddisken for at starte .. |
|
| |||
| |||
| Er du sikker på, at BIOS understøtter "opstart fra USB" ..... ikke blot støtter USB? ..... da det kun er nyere versioner af BIOS normalt gør. Der bør være en bestemt indstilling i BIOS, hvis det sker. Hvis det definiely støtter "opstart fra USB" Derefter bør det arbejde ok. |
|
| |||
| |||
| Deres ret ... når jeg går ind i BIOS til at oprette de prioriterede opstart enhed .. Jeg kan se (1) cd-rom, (2) Intern HDD (3) USB .. så jeg vælge indstillingen (3) og harddisken begynder at starte op ... og jeg kan se Windows XP loading skærmen .. jeg vedhæftet et link, så du ved, hvad im taler om, og lige efter, at Thats når computeren går ned ... kan jeg nødt til at opdatere min BIOS ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fjernet linket, at site blokke hotlinking så billedet gjorde ikke vise.
| |||
| |||
| Intet problem ... im sorry hvis im bryde nogen regler ved udstationering links .... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ydre / indre harddisk til kontinuerlig brug | blckrob042000 | Drives & flytbare medier | 14 | 3 juni 2009 10:09 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| IDE RAID eller AHCI Harddisk Indstilling | Orionmoon | Drives & flytbare medier | 5 | 22 december 2007 16:08 |
| Cant se intern harddisk filer | Phat papegøje | Windows-operativsystemer | 1 | 10 august 2007 06:39 |
| Interne harddisk Egenskaber | max_151 | Drives & flytbare medier | 1 | 16 juni 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |