![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ok tässä on käsitellä ... Minulla on sisäinen kovalevy ... koska sitä ei ole käytetty päätin asentaa Windows XP: n se .. ja Ostin kaapeleiden eBay, jotka voi liittää SATA USB ... Kun yritin käynnistää lomakkeen kautta USB saan sininen näyttö. Näen, että Windows XP-, lastaus-ja sitten heti, että saan sinisen ruudun ja minun tietokone käynnistyy uudelleen ... minun BIOS tunnistaa kiintolevyn ... Olen tehnyt tutkimusta ja siltä osin, mitä olen lukenut tai comprehended minun understending i tarvitsevat firewire, jotta voidaan käynnistää kiintolevyltä ... mutta ei ole varma ... ![]() ![]() Kiitos jo etukäteen kaikille vastauksista ... |
|
| |||
| |||
| kun tietokone käynnistetään otettu käyttöjärjestelmän cd ja käynnistää cd valita korjausvaihtoehto (paina r) se pitäisi keksiä DOS näytön valita levyä valita uuden ja paina Enter sen jälkeen olisi esittänyt C: / WINDOWS> tai jotain vastaavaa Kirjoita chkdsk / r ja sen pitäisi lajitella sitä |
|
| |||
| |||
| Quote:
Tässä on linkki ja adapterit Ostin ... http://cgi.ebay.com/3-in-1-USB-2-0-T...4|293:1|294:50 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko yo varma BIOS tukee käynnistystä USB?
| |||
| |||
| kyllä, bios tukee USB, mutta muutama minuutti sitten Puhuinkin ystäväni, joka on tietotekniikassa suuri ja hän sanoi, että se on lähes ihme, että i saavat että kovalevy käynnisty .. |
|
| |||
| |||
| Oletko varma, että bios tukee "Käynnistäminen USB" ..... ei vain tukevat USB? ..... koska vain uudempia versioita bios yleensä tehdä. Olisi erityisen säätöihin bios, jos se tekee. Jos se definiely tukee "Käynnistäminen USB" sen pitäisi toimia ok. |
|
| |||
| |||
| oikealla ... jos i mennä BIOS perustaa ensisijaisesti käynnistämällä laite .. Näen (1) cd-rom, (2) Sisäinen kiintolevy (3) USB .. Joten valitse vaihtoehto (3) ja kovalevy alkaa käynnisty ... ja voin hyvin kuvitella, miten Windows XP lastaus näytön .. i liitetty linkki joten tiedät mitä im puhuvat ja oikeus sen jälkeen thats kun tietokone kaatuu ... voidaan Olen päivittää minun BIOS ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen poistanut linkin, että Web-sivusto estää hotlinking joten kuvan didnt show.
| |||
| |||
| Ei hätää ... im pahoillani, jos im rikkomatta mitään sääntöjä julkaistavin linkkejä .... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ulkoinen / sisäinen kovalevy joita käytetään jatkuvasti | blckrob042000 | Drives & Removable Media | 14 | 3. Jun 2009 10:09 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| IDE RAID tai AHCI Hard Drive asettaminen | Orionmoon | Drives & Removable Media | 5 | 22. Joulukuu 2007 16:08 |
| Cant katso sisäinen kovalevy tiedostot | Phat papukaija | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 10th Aug 2007 06:39 |
| Sisäinen Kiintolevy Ominaisuudet | max_151 | Drives & Removable Media | 1 | 16th Jun 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |