![]() |
|
| |||
| |||
| ok her er mye ... Jeg har en intern harddisk ... siden det ikke var blitt brukt i besluttet å installere Windows XP på den .. og jeg kjøpte noen kabler på ebay at du kan koble SATA til USB ... Da jeg prøvde å starte opp skjemaet via USB får jeg en blå skjerm. Jeg kan se for Windows XP lasting og så rett etter at jeg får den blå skjermen og datamaskinen starter på nytt ... min BIOSen gjenkjenner harddisken ... Jeg har gjort noen undersøkelser, og så langt over hva jeg har lest eller comprehended til min understending Jeg trenger et firewire for å starte fra harddisken ... men ikke sikker ... ![]() ![]() På forhånd takk for alle svar ... |
|
| |||
| |||
| når datamaskinen starter plassere i operativsystemet cd og boot fra cd velge reparere alternativ (trykk r) det bør komme opp med en dos skjermen med et valg mellom harddrives velge nye og trykk ENTER Deretter bør det komme opp med en C: / WINDOWS> eller noe lignende type CHKDSK / r og som skal sortere ut |
|
| |||
| |||
| Sitat:
her er koblingen av adaptere jeg kjøpte ... http://cgi.ebay.com/3-in-1-USB-2-0-T...4|293:1|294:50 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er yo at bios støtter oppstart fra USB?
| |||
| |||
| ja, det BIOS støtter USB, men noen få minutter siden var jeg snakker med en venn av meg som er en informatikk store og han sa at det vil være nær et mirakel at jeg vil bli at harddisken for å starte opp .. |
|
| |||
| |||
| Er du sikker på at BIOS støtter "oppstart fra USB" ..... ikke bare støtter USB? ..... som bare nyere versjoner av bios normalt gjør. Det skal være en bestemt innstilling i bios, hvis det gjør. Hvis det definiely støtter "oppstart fra USB" så den skal fungere ok. |
|
| |||
| |||
| din rett ... når jeg går inn i BIOS for å sette opp prioriteten starte enheten .. Jeg ser (1) CD-ROM (2) Internal HDD (3) USB .. så jeg velger alternativet (3) og harddisken begynner å boot ... og jeg kan se Windows XP loading skjermen .. jeg har lagt ved en link slik at du vet hva im snakker om, og rett etter at dvs når datamaskinen krasjer ... kanskje jeg må oppdatere BIOS ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fjernet linken, vil dette området blokker hotlinking så bildet didnt show.
| |||
| |||
| Ingen problem ... im beklager hvis im bryte noen regler ved å publisere linker .... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Eksterne / interne harddisken for kontinuerlig bruk | blckrob042000 | Drivere og flyttbare medier | 14 | 3 juni 2009 10:09 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| IDE, RAID eller AHCI harddisk Innstilling | Orionmoon | Drivere og flyttbare medier | 5 | 22 desember 2007 16:08 |
| Cant se interne harddisken filer | Phat papegøye | Windows-operativsystemer | 1 | 10 august 2007 06:39 |
| Intern Harddisk Egenskaper | max_151 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 16 juni 2007 12:04 |
| Thread Tools | |
| |