mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

HL-DT-ST DVD-RW GSA-H60L SCSI cdrom Device (kode 19)

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 10:02
Ny Medlem Gruppen

Default HL-DT-ST DVD-RW GSA-H60L SCSI cdrom Device (kode 19)

min cd-afspiller ikke virker ... i enhedens leder det kommer op med et gult spørgsmålstegn og beskrivelse af anordningen, siger registreringsdatabasen problem «(kode 19)" Jeg har også en anden cd-enhed, der har det samme problem ...

»TOSHIBA DVD / HS SD-H802A SCSI cdrom-enhed 'også støder på de" (kode 19) "problem

Har u fik nogen forslag til mig med henblik på at løse mit problem?
Er løsningen på hvert drev den samme eller er det anderledes?

Cheers: wink:
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Min Cdrom Holder flytte ind og ud af sig selv? blakey6 General Hardware Chat 7 23 November 2009 16:48
Find et Servere Garantiservice Code (aktiv Code) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Både interne og USB cdrom vil ikke arbejde tonyfipz Drives & flytbare medier 0 23. maj 2009 16:52
SCSI Spørgsmål Spencer2004 Drives & flytbare medier 2 9. nov 2007 02:44
Scsi baseret controllere thekuntash General Hardware Chat 1 8 november 2007 11:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.