mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

HL-DT-ST DVD-RW GSA-H60L SCSI CDROM enhet (kod 19)

Reply

Thread Tools
Old 11 juni 2009, 10:02
New Member Group

Default HL-DT-ST DVD-RW GSA-H60L SCSI CDROM enhet (kod 19)

min cd-spelare inte fungerar ... i Enhetshanteraren att det kommer upp med ett gult frågetecken och beskrivningen av den enhet säger registret problem "(kod 19)" Jag har också en annan cd-enhet som har samma problem ...

"TOSHIBA DVD / HS SD-H802A SCSI cdrom-enhet" även stöter på "(kod 19)" problemet

Har u fick några förslag till mig för att fixa mitt problem?
Är lösningen att varje köra samma eller är det olika?

Cheers: wink:
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Min cdrom fortsätter att röra sig i och av sig självt? blakey6 General Hardware Chat 7 23 november 2009 16:48
Hitta Servrar Garanti Code (asset-koden) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Både interna och USB cdrom fungerar inte tonyfipz Drives & Removable Media 0 23 maj 2009 16:52
SCSI Fråga Spencer2004 Drives & Removable Media 2 9 november 2007 02:44
Scsi bygger styrekonomer thekuntash General Hardware Chat 1 8 november 2007 11:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.