![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ven har installeret et program (PowerISO jeg tror) på hendes laptop, og den næste dag en fejlmeddelelse, begyndte at dukke op at sige "syntaksfejl". Vi forsøgte at genstarte computeren, fordi jeg ville starte det i fejlsikret tilstand og prøv at køre antivirus / spyware software, men nu kan jeg ikke engang få Windows til at starte op. Når jeg forsøger at, det siger noget om en diskfejl. Det er en ældre IBM ThinkPad kører Windows XP. Når den starter op den siger "Tryk på den blå Access IBM-knappen for at afbryde den normale start", trykke på F8 har ingen effekt. Så jeg trykker på Access IBM-knappen. Jeg har kørt flere diagnostik tests og intet kommer op. Jeg kan ikke engang start i fejlsikret tilstand. Så vi måske nødt til at geninstallere Windows, men der er en masse vigtige dokumenter - kontrakter, skatteoplysninger, familie billeder, osv., at vi virkelig ikke ønsker at miste! Nogen måde jeg kan redde det, så jeg ikke mister det hele i løbet af geninstallere? |
|
| |||
| |||
| hvis du bare "reparere" vinduer vil det ikke røre nogen af dine filer. naturligvis Som jeg sagde i en anden tråd, når jeg gør, så det har en tendens til at få mig til at geninstallere programmer, før jeg kan bruge dem igen. |
|
| |||
| |||
| Hvad mener du med "reparation" vinduer? En boot-disk? Hvordan gør jeg dette? |
|
| |||
| |||
| Reparation installere -- http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm Ultimate boot disk -- http://www.majorgeeks.com/Ultimate_B...NT2K_d518.html |
|
| |||
| |||
| Før du beslutter dig for at format, kan du prøve at bruge den XP-cd på boot op og køre XP Genoprettelseskonsol, og i kommandoprompten så prøv følgende: 1 chkdsk / r 2 fixmbr (jeg dont mene dens den boot record, men værd at prøve) 3 fastsætte boot 4 bootcfg / rebuild Genstart uden cd, se, hvis det starter op. Hvis forgæves forsøge en reparation installation, fingrene krydset, der kan arbejde, dens arbejdede for mig gennem årene, når ive havde simular problemer. held og lykke |
|
| |||
| |||
| Okay. Jeg vil forsøge at sikkerhedskopiere vigtige filer på en ekstern Hardrive med en Linux LiveCD, før jeg prøve noget af dette. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ikke få adgang til ekstra harddisk. | spreuten | Drives & flytbare medier | 1 | 23 oktober 2009 03:00 |
| Hvorfor Cant dig adgang Harddisk, jeg kan få adgang til harddisk! Hvorfor Cant You? | Haun | Drives & flytbare medier | 3 | 12 marts 2009 08:39 |
| Hvordan man får adgang til en beskadiget harddisk | stuzeeuk | Drives & flytbare medier | 9 | 17 februar 2008 16:09 |
| Kan ikke få adgang til min eksterne harddisk | mgztt | Drives & flytbare medier | 1 | 22 oktober 2007 05:42 |
| Drive adgang problemer | ian65 | Drives & flytbare medier | 5 | 26 august 2007 10:14 |
| Thread Tools | |
| |