vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Miten päästä vioittunut ajaa?

Reply

Thread Tools
Old 23 tammikuu 2008, 21:46
Uusi Jäsen

Default Miten päästä vioittunut ajaa?

Friend asennettu ohjelma (powerISO mielestäni) hänen kannettava tietokone, ja seuraavana päivänä virheilmoituksen alkoi popping jopa sanoa, että "syntaksivirhe". Yritimme käynnistä tietokone uudelleen, koska olin menossa käynnistä se vikasietotilassa ja yritä ajaa antivirus / spyware-ohjelmiston, mutta nyt en voi edes Windows käynnisty. Kun yritän, se kertoo jotain Levyvirheen virhe.

Se on vanha IBM thinkpad Windows XP: ssä. Kun se käynnistyy lukee "paina sinistä Access IBM-painiketta keskeyttää Normaali käynnistys", paina F8-näppäintä ei ole vaikutusta. Joten painamalla Access IBM-painiketta. Olen suorittaa useita diagnostiikka testit eikä mitään tulee.

En voi edes Startup SafeMode. Joten meidän on ehkä asentaa Windows, mutta on paljon tärkeitä asiakirjoja - sopimukset, verotietosi, perheen valokuvia jne. että meidän ei todellakaan halua menettää! Millään tavalla voin Pelastuspakkausten tämä niin en menetä kaikkia aikana reinstall?
Old 23 tammikuu 2008, 22:06
Jäsen

jos vain "korjaus" windows se ei kosketa mitään tiedostoja. tietenkin kuten totesin toisessa säiettä, kun teen niin se pyrkii tekemään minulle asenna ohjelmia, ennen kuin voin käyttää niitä uudelleen.
Old 24 tammikuu 2008, 07:47
Uusi Jäsen

Mitä tarkoittaa "korjaus" windows? A käynnistyslevyä? Miten voin tehdä tämän?
Old 24 tammikuu 2008, 08:30
Moderator Group

Korjaa install -- http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm

Ultimate boot disk -- http://www.majorgeeks.com/Ultimate_B...NT2K_d518.html

Old 24 tammikuu 2008, 15:58
Jäsen

Ennen kuin päätät muodossa, kokeile käyttää XP: n CD on boot ja suorittaa XP Recovery Console, ja komentokehotteesta yritä seuraavaa:

1 chkdsk / r
2 fixmbr (I dont ajatella sen käynnistyksen kirjaa, mutta kannattaa kokeilla)
3 vahvistaa boot
4 bootcfg / rebuild

Käynnistä ilman cd, katso jos se käynnistyy.

Jos hävinnyt yrittää korjata asennuksen peukkuja, että voi toimia, sen työskenteli minulle vuosien mittaan, kun ive oli simular ongelmia. onnea
Old 24 tammikuu 2008, 22:39
Uusi Jäsen

Alright. Aion yrittää varmuuskopioida tärkeät tiedostot ulkoiseen hardrive kanssa linux livecd ennen yritän mitään tästä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Pystyneet käyttämään toista kiintolevyä. spreuten Drives & Removable Media 1 23 lokakuu 2009 03:00
Miksi Cant voit käyttää Hard Drive, voin käyttää Hard Drive! Miksi Cant You? Haun Drives & Removable Media 3 12. Maaliskuu 2009 08:39
Miten päästä vioittuneen kiintolevyn stuzeeuk Drives & Removable Media 9 17th Feb 2008 16:09
Ei voi käyttää minun ulkoinen kiintolevy mgztt Drives & Removable Media 1 22. lokakuu 2007 05:42
Drive liittyvät ongelmat ian65 Drives & Removable Media 5 26th Aug 2007 10:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.