![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Vriend geïnstalleerd een programma (powerISO denk ik) op haar laptop, en de volgende dag een foutmelding begon popping up gezegde "syntax error". We hebben geprobeerd om opnieuw op te starten van de computer, omdat ik zou gaan starten in de veilige modus en probeert uit te voeren antivirus / spyware software, maar nu kan ik niet eens Windows op te starten. Als ik probeer om, het zegt iets over een disk error. Het is een oudere IBM Thinkpad met Windows XP. Bij het opstarten van het zegt "druk op de blauwe Access IBM-knop te onderbreken normaal opstarten", F8 te drukken heeft geen effect. Dus ik druk op de Access IBM-knop. Ik heb verschillende diagnostische tests en niets komt. Ik kan niet eens opstarten in safemode. Dus we wellicht opnieuw installeren van Windows, maar er is een hoop belangrijke documenten - contracten, fiscale informatie, familiefoto's, enz. die we echt niet willen verliezen! Enigerlei wijze kan ik bergingsverpakkingen dit dus ik hoef het allemaal niet verliezen tijdens het opnieuw installeren? |
|
| |||
| |||
| als je gewoon "reparatie" Windows zal het niet aanraken van een van uw bestanden. natuurlijk als ik in een andere draad, toen ben ik dus de neiging om me opnieuw te installeren programma's, voordat ik kan ze weer gebruikt. |
|
| |||
| |||
| Wat bedoel je met "reparatie" vensters? Een opstartdiskette? Hoe maak ik dit? |
|
| |||
| |||
| Reparatie installeren -- http://www.michaelstevenstech.com/XPrepairinstall.htm Ultimate opstartdiskette -- http://www.majorgeeks.com/Ultimate_B...NT2K_d518.html |
|
| |||
| |||
| Voordat u besluit tot de vorm, probeert met behulp van de XP-cd voor het opstarten en exploiteren van de XP Recovery Console, en in de command prompt kunt u het volgende proberen: 1 chkdsk / r 2 fixmbr (I dont think its the boot record, maar de moeite van het proberen waard) 3 repareren boot 4 bootcfg / rebuild Herstarten zonder dat de cd, zien of het laarzen up. Als mislukte proberen een reparatie-installatie, vingers gekruist dat kan werken, het werkte voor mij in de loop der jaren, toen ive had simular problemen. succes |
|
| |||
| |||
| Alright. Ik ga proberen om een back-up van belangrijke bestanden op een externe hardrive met een linux LiveCD voordat ik probeer een van deze. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Geen toegang tweede harde schijf. | spreuten | Drives & Removable Media | 1 | 23 oktober 2009 03:00 |
| Waarom Cant u toegang Hard Drive, I Can Toegang Hard Drive! Waarom Cant U? | Haun | Drives & Removable Media | 3 | 12 mrt 2009 08:39 |
| Hoe om toegang te krijgen tot een beschadigde harde schijf | stuzeeuk | Drives & Removable Media | 9 | 17 feb 2008 16:09 |
| Kan geen toegang tot mijn externe harde schijf | mgztt | Drives & Removable Media | 1 | 22 okt 2007 05:42 |
| Drive toegang problemen | ian65 | Drives & Removable Media | 5 | 26 aug 2007 10:14 |
| Thread Tools | |
| |