![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Yritin tehdä sen siirtymällä Oma tietokone ja valitsemalla muodossa, mutta en ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin NTFS, i ei voi valita FAT32 ei, en tiedä miksi, kuka tahansa voi auttaa? |
|
| |||
| |||
| Just käyttää käynnistyslevyä. Jos sinulla ei ole, mene ohjauspaneelin Asenna / poista ohjelmat, valitse "Luo boot disk", voit käyttää levykkeeltä tai flash-levylle. Uudelleenkäynnistä järjestelmän kanssa levyn lisätään, mene komentoriville ja kirjoita fdisk. Ei sinulla on vaihtoehtoja, mitä tarvitset. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voit 100% tehdä tämän minun tietokone.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| MAB Olen presupposing sinulla on ulkoisen aseman yli 32GB kyllä?
| |||
| |||
| mabedan Mikä on sinun OS? Ja miksi haluat siirtää NTFS on FAT32? |
|
| |||
| |||
| Olen sulkeminen tämän säikeen, alkuperäinen juliste ei ole takaisin 20 päivän kuluessa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Muotoilu Ulkoinen HD asema on FAT-tai FAT32 - jota tarvitaan! | MadMRTeen | Drives & Removable Media | 9 | 12 marraskuu 2009 02:38 |
| Ulkoinen kiintolevy - Miten osio yksi osa FAT32 & yksi osa NFTS? | ahsanjee | Drives & Removable Media | 1 | 25. toukokuuta 2009 15:52 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Kuinka alustaa FAT32-NTFS: ksi? | Cult11 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 21. Joulukuu 2007 07:16 |
| Uudelleenmuotoilla Salama: FAT32 tai NTFS? | Rob8UrChips | Drives & Removable Media | 2 | 12. lokakuu 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |