![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb geprobeerd om dit te doen door naar mijn computer en het kiezen van formaat, maar ik heb geen andere keuze dan NTFS, kan ik niet kiezen voor FAT32-er, ik weet niet waarom, kan iemand helpen? |
|
| |||
| |||
| Alleen gebruik maken van een opstartdiskette. Als je er geen hebt, ga dan naar configuratiescherm, Installeren / verwijderen programma's, kies dan "maken van een opstartdiskette, kunt u gebruik maken van een diskette, of een flash-schijf. Herstart uw systeem met de schijf geplaatst, ga naar opdrachtregel en typ fdisk. Daar krijgt u de opties die u nodig heeft. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| U kunt 100% doet dit in mijn computer.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mab Ik ben presupposing u een externe schijf via 32GB ja?
| |||
| |||
| mabedan Wat is uw besturingssysteem?, En waarom wilt u verhuizen van NTFS naar FAT32? |
|
| |||
| |||
| Ik ben afsluiting van deze draad, de originele poster is niet terug in de 20 dagen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Externe HD-schijf formatteren in FAT of FAT32 - Tool Needed! | MadMRTeen | Drives & Removable Media | 9 | 12 november 2009 02:38 |
| Externe harde schijf - Hoe een deel FAT32-partitie en een deel NFTS? | ahsanjee | Drives & Removable Media | 1 | 25 mei 2009 15:52 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Hoe format FAT32 naar NTFS? | Cult11 | Windows besturingssystemen | 4 | 21 dec 2007 07:16 |
| Formatteer Flash: FAT32 of NTFS? | Rob8UrChips | Drives & Removable Media | 2 | 12 okt 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |