![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag försökte göra det genom att gå till min dator och välja format, men jag har inte något annat val än NTFS, kan jag inte välja FAT32 där, jag vet inte varför, någon som kan hjälpa? |
|
| |||
| |||
| Bara använda en startdiskett. Om du inte har ett, gå till kontrollpanelen Installera / ta bort program, välj sedan "skapa en boot disk" kan du använda en diskett eller en flash-disk. Starta om datorn med skivan isatt, gå till kommandoraden och skriv fdisk. Det kommer du få alternativ du behöver. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du får 100% gör det i min dator.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mab Jag förutsätter att du har en extern hårddisk på 32GB ja?
| |||
| |||
| mabedan Vilket är ditt OS?, Och varför vill du flytta från NTFS till FAT32? |
|
| |||
| |||
| Jag stänger denna tråd, den ursprungliga affischen har inte varit tillbaka i 20 dagar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Formatera Extern HD Drive i FAT eller FAT32 - Tool Needed! | MadMRTeen | Drives & Removable Media | 9 | 12 november 2009 02:38 |
| Extern hårddisk - Hur partitionera en del FAT32 och en del NFTS? | ahsanjee | Drives & Removable Media | 1 | 25 maj 2009 15:52 |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Hur formatera FAT32 till NTFS? | Cult11 | Windows-operativsystem | 4 | 21 december 2007 07:16 |
| Formatera Flash: FAT32 eller NTFS? | Rob8UrChips | Drives & Removable Media | 2 | 12 oktober 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |