![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoeveel sneller is RAID0? is het dubbele, of is het slechts een lichte stijging (bijvoorbeeld 10% of soemthing)? Ik wil dit weten, want ik ben in overweging te nemen, of zij krijgt 4 500GB Seagate Barracuda 7200.11-stations, voor RAID10 of een WD Velociraptor 300GB schijf, met een andere 500GB + duik als secundaire en om een back-up op.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De snelheid verhogen van RAID 0 (stripe) is verwaarloosbaar worden Frank, zelfs schil twee zeer snelle schijven (denk 333gb/platter) en is niet de moeite waard het risico voor dat de snelheid verhogen, wanneer u van mening dat als men verder gaat dan verlies je al je gegevens. Ik wil alleen maar een mening striping voor een high-end gaming tuig, voor de iets grotere laad tijden.
|
| |||
| |||
| Ik ging naar RAID 10 met 4 rijden, dus als 1 gaat, ik heb tot alle gegevens, maar ik krijg nog steeds de snelheid verhogen van RAID 0, maar als het te verwaarlozen is, zal ik waarschijnlijk gaan met een Velociraptor en een 500 GB + interne of externe schijf voor back-up en voor elke extra ruimte zal ik nodig hebben. |