![]() |
|
| |||
| |||
| Ik gebruikte HD CLONE 3.5 tot kloon mijn oude 80Gig Hardrive aan een nieuwe SATA 250GIG een en nu het een 250GIG zien als 80GIGS net als de vorige een i wilt formatteren compleet Ik heb het geprobeerd, maar het nog steeds te zien als een een 80 GB een. is er een programma die ik kan gebruiken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You need to re-partitie van de schijf als 250GB, dan formatteren.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u nog wilt bewaren de gekloonde 80gb partitie, kunt u gebruik maken van een derde partij partitionerings programma, met toegang tot en partitie de niet-toegewezen ruimte op de nieuwe schijf.
Afhankelijk van je OS ..... Partition Magic (XP) of Acronis Disk Director (Vista). Het is mogelijk om dit te doen binnen "Disk Management" indien u gebruik maakt van Vista, maar een of andere manier, ik zou er niet op vertrouwen dat het zelf. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| thak u allen, ik wil om te beginnen met een nieuwe verse kopie van xp: D Nogmaals TY |
|
| |||
| |||
| Dan gewoon opstarten van de XP-cd, dan wanneer gevraagd wordt waar je wilt in de kraam verwijder alle partities en formatteren vers. Backup eerst of u moet alle gegevens zullen worden geveegd. |
|
| |||
| |||
| Wat hij heeft gezegd en ook voor zorgen dat u uw harde schijf controller bestuurders als je ze nodig hebt XP is pretty gd met hen deze dagen, maar alleen in geval. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Formaat harde schijf te maken formaat (HTF of dergelijke) | MJM | Algemene programmatuurnoot Chat | 5 | 7th Oct 2008 10:43 |
| My First Bouw is voltooid! | jas98235 | Algemeen Hardware Chat | 14 | 26 mrt 2008 12:06 |
| Moet ik formaat hardrive en opnieuw installeren van Windows? | nick1346 | Windows besturingssystemen | 7 | 15 nov 2007 05:59 |
| Gids nodig voor een volledige format en opnieuw pleease! | shroomo | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 6 mei 2007 16:30 |
| Een complete beginner ...... | Lisaismad | Introduceer jezelf hier | 2 | De 2 februari 2007 06:53 |
| Thread Tools | |
| |