![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg brukte HD Klon 3.5 å klone min gamle 80Gig Hardrive til en ny SATA 250GIG en og nå 250GIG ett vises som 80GIGS som den forrige jeg vil formatere den komplette Jeg prøvde, men det fremdeles viser seg som en 80 GB ett. Finnes det et program jeg kan bruke? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du må partisjonere stasjonen som 250GB, deretter formatere den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du fortsatt vil beholde klones 80GB partisjon, bør du kunne bruke en tredjeparts partisjonering program, tilgang til og partisjonere den ledige plassen på den nye stasjonen.
Avhengig du OS ..... Partisjon Magic (XP) eller Acronis Disk Director (Vista). Det kan være mulig å gjøre dette i "Disk Mangement" hvis du bruker Vista, men en eller annen måte ville jeg ikke stoler på det selv. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| thak dere alle, jeg vil starte en ny oppdatert versjon av XP: D Igjen TY |
|
| |||
| |||
| Deretter oppstart av XP CD, så når du blir spurt, er hvor du vil i stall sletter alle partisjoner og formatere friske. Backup første hvis du må, alle data skal tørkes. |
|
| |||
| |||
| Hva sa han og også sørge for at du har din harddisk kontrolleren drivere hvis du trenger dem XP er pen gd med dem i disse dager, men bare i tilfelle. |
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Format HDD å gjøre format (HTF eller tilsvarende) | MJM | General Software Chat | 5 | 7 oktober 2008 10:43 |
| My First Bygg er fullført! | jas98235 | General Hardware Chat | 14 | 26 mars 2008 12:06 |
| Bør jeg format hardrive og re-installere Windows? | nick1346 | Windows-operativsystemer | 7 | 15 nov 2007 05:59 |
| Guide er nødvendig for fullstendig format og installere pleease! | shroomo | General Software Chat | 3 | 6 mai 2007 16:30 |
| Et komplett nybegynner ...... | Lisaismad | Presenter deg selv her | 2 | 2 februar 2007 06:53 |
| Thread Tools | |
| |